Tisdag- I´m fading like a flower.

image430


Heej!
=)

Hoppas att dagen har varit bra?!
Min har varit, upp och ner på något märkligt vis...
Känner mig som ofta lite förvirrad och svag...
Jobbigt,men jag kämpar på, så gått det går..
Jag ger Aldrig upp!..Hur långt ner jag än faller tillbaka..

Sol,sol,sol och värme. Mums! Försvinn aldrig!...
Längtar såå efter att gå barbent nu!...
Var på gymmet i 2 h efter skolan.
Först ett "Body Balance" pass och sedan så sprang jag i en halvtimme.
Så underbart skönt att bli sådär riktigt svettig igen!..

Handlade på Maxi, köpte b.la en ögonskugga och provsmakade glass.
Käkade fullkornspasta med tonfisksröra och avokado till middag- Mmm!...

Ännu ett underhållande DH-avsnitt har förgyllt kvällen- längtar tills nästa tisdag!...
Onsdag imon, sista april,sista skoldagen för den här veckan, Valborg.

En  sak som  verkligen förgyller livet är de färgglada blommorna
-det finns inget vackrare än blommor enligt min mening!...

Bjuder här på några "smakprov" eller kanske ska jag säga "titt&doftprov" från våran trädgård
-
som min fina mormor har skapat med sina egna händer!....
Tyvärr så uteblir ju dofterna på bilderna!...Det är lite synd det!...

image426

image427

image428

image429

image431

Avslutar med ett såkallas ogräs som hamnat på vår trädgård utan mormors tjänst såklart..
Tycker trots allt att maskrosor är vackra!..

Så nu blev det blommigt och fint här i bloggen, har förgyllt den lite såhär innan läggdags..
Fint!...

Är trött så trött nu...
Vi hörs imon! Pusssss & Godnatt!! =)


Kommentarer
Postat av: Karin

vilka fina blommor:) maten lät god!

2008-04-30 @ 15:58:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Solli

Gud vilka fina bilder på blommarna!

2008-05-04 @ 21:39:43
URL: http://sollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se