Tisdag- *kvitter,kvitter*

Mm, just nu så känner jag mig Ungefär som fåglarna som kvittrar så vackert ute,än.
Tror att de är minst lika glada som jag att det äntligen är vår! =P


 image411  image412

      "Typ igår och idag" haha!...=p
               

Är himlans lättad och glad.
Var helnervis innan so-provet idag, så sjukligt skönt när det var gjort!!...
Kändes som att en stor jäkla sten bara försvann från magen!..

Gymmet efter skolan, två veckor sedan sist- tack vare att jag har varit sjuk!.
Jätteskönt att köra Body Balance igen, de är lika härligt varje gång om inte härligare...

Handlade en jäkla massa på Ica Maxi, eller inte jag- mor min men jag bidrog såklart till en del extra köp..
Kände för att unna mig 4 godisbitar och en "Solo"-tidning.

Imorgon så ska jag tillsammans med frislufsgruppen ( som jag passar såå bra in i *host* ) ut och paddla kanot på sista timmen, hoppas Verkligen att det är fint väder imon!!...

Måste in till stan imorgon en sväng också för att köpa present till systeryster, åh så skulle jag hemskt gärna sätta mig på någon salong som har drop-in och klippa mina hemskt slitna toppar- mm det är Hemskt!..;-P
Känner för att klippa lugg också, har jag kännt för länge men ja, jag behöver en förändring!..

Näe nu så ska jag ta en liten duschelidusch innan det är dags för Desperate Housewives, Tjohoo! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan säkerligen lyckas :-)

Nu går jag på Barkestorp i smedby, och du? Jag funderar fortfarande på vilken linje jag ska välja, de är så jäkla svårt val..... är du helt säker på ditt? kram

2008-04-22 @ 21:16:35
URL: http://lillma.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Du ser ut som Angelina Jolie - snygg alltså! :]

2008-04-25 @ 03:21:03
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se