Torsdag- Klagobloggande & Lite fun infortmation.

Hej hej!!
Måste tyvärr börja inlägget med att klaga av mig lite!...Jag ber om ursäkt!
(hur var det nu med klagbloggandet Hilda?!..Jag är nog Inte sämre än dig.=P)
Aja, jobbig dag, bara förnamnet.
Höll seriöst på att krivera ett antal gånger under dagen...
9:an is hard shit!.....Så mycket så mycket kämp o slit o släp åh jag är dålig på att orka kämpa..
Började dagen med nationellt prov i matte, det gick seriöst Skitdåligt!...
Bölade t.o.m en skvätt efteråt, har jag aldrig gjort efter ett prov förr så då Gick det  verkligen dåligt!!....
Tråkigt, önskar verkligen att jag hade en mattehjärna och att jag iaf. orkade sätta mig in i mattematikens krångliga värld- men jag Kan inte!,,,,,, Fick lite panik men de känns bättre nu..
Får ju godkänt i matte,även fast jag inte klarade nationella ju,insåg jag tack vare mina psykologvänner!...;)

Åh ja, man Kan ju faktiskt inte vara bra på allt inte!..haha!...Tänk om jag hade Det självförtroendet...
Menelimen, denna Underbaara dag fortsatte med origentering på Svinö-Svinkul, verkligen!......(ironi!)
Gick,småsprang jag vet inte hur många kilometer i gassande sol tillsammans med Karin och Hilda.
Malin hänkade sista varvet också.

Var inte alls på humör,smådepp efter matten och trött som ett as- så jag kan väl inte säga att jag var så delaktig..
Men det var skönt ändå att vandra i skogen,vid vattnet, bara gå och gå och ta ut sin ilska lite....

Var mörare än en tjock,jäkla mördeg efteråt iallafall.Kände mig typ som en mödarsnigel.
Segade runt i någon slags dvala resten av dagen...
Känner mig ganska så obkväm i luggen fortfarande också, men det är ju bara en parantes....

SOPP, nu får det vara SLUTKLAGAT för idag!!..Känns liite bättre nu faktiskt!...
 Men nu så tar jag fram den positiva och bra mycket bättre sidan av Josse igen!...


  image416image415
                                 "SMILE like you mean it-lalalaa..;)"

Imorgon är det ääääntligen Freeedag- så underbart!!
Hoppas att vädret håller i sig hela helgen
- har fått lite färg om nosen, några fräknar (!) har t.o.m börjat titta fram på kinderna.. Härligt!
Imorgon så blir det en rolig dag skulle jag tro!..
Först simhallen sedan teater på Jenny Nyströmsskolan och sedan två lektioner...
Sedan så ska några söta flickor ta med mig gud-vet-var
- för att fira min födelsedag som faktiskt är om hela 3 dagar!

Spännande!!.......... =))))

Imorgon så kommer Sis´, Chris´ och Theobubben hit också- himlans skoj! =)))
Lördag blir det 80-års ferre för mormor!
Åh på Söndag blir det kalas för lilla mig som blir hela 16 år- tjallalaa..^^,

Så det kommer att bli en Riktig Kalashelg, låter kalasfint va!?...

Nu så ska jag käka pannkakor och sedan så ska jag hoppa i duschen för att raka benen (simhallen ni vet..);P

Treflig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: paulina.

gott med pankisar :)

2008-04-24 @ 20:31:01
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se