Torsdag- Svettig träning x 2

Tjoho!  =) Hoppas att allt är bra?!

Med mig är det bara bra, lite småslut i kroppen efter dagens svettiga träning x 2.
Först ett gryymt svettigt boxningspass på idrotten idag.
Jag var tillsammans med Sara och vi körde fullt ut.
Skoj som bara den!
Efter skolan (slutade kvart över två) så tog vi 411:an till mammas o pappas jobb.
Käkade fullkornspanpizza & lite bilar som stod i en skål där.
Läste dagens metro och så pluggade vi Hemkunskap tillsammans...
Har prov imon,lite halvtrist men inte speciellt svårt skulle jag tro!?..
Har även nationella prov på Engelskan imon, hör&läs. Jobbigt!..
                  
                             image365 
" Idag sken äntligen solen igen- brillorna åkte på igen-med glädje"
                    
Vid 4 när mammsi slutade åkte vi till Maxi, provsmakade lite läckerheter som det bjöds på.
Sedan drog vi till gymmet. Sara gästtränade nämligen där idag.
Så vid halv 6 gick vi på ett om inte ännu svettigare med roligare pass- Afro power dance.
Haha, jag älskart! 
Man kan bara släppa loss, shaka på rumpan och hoppa runt som ett litet barn- utan att bry sig!
Sjukt att man blir så svettig alltså- men jag och Sara körde ut rejält!.. Såå Kul! =))

Kommer nog sussa gott inatt!.. Ujujuj.
Men nu är jag nyduschad, nyäten och redo för lite Hk-plugg...

Morgondagen kommer bara att bestå av 3 stycken prov sedan slutar vi..
Kommer bli intensivt men ja, de får de la va värt- sedan är vi ju lediga i 4 hela dagar! =)

                Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss&kram

                     

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch vad skönt att träna. Min hängrumpa skulle verkligen behöva shkaka loss lite inför sommaren.
Ses snart :-)

2008-04-03 @ 23:05:40
URL: http://storalollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se