Torsdag- Ten days before my birthday!..;)

Hejhej!..
Började dagen med fysikprov, gick helt Okej!..
Ganska slapp och skön skoldag faktiskt- slutade vid kvart över två.

Skiiitkallt och blåsigt ute-riktigt höstruskväder..
Åh de tycker vi ju inte om, våren var ju faktiskt här nyss!..
Men den är säkert tillbaka snart- för att stanna ett bra tag, hoppas jag!

Cyklade hem med Hildas cykel från bussen, höll på att frysa ihjäl så klädde på mig två kilo kläder-skidjackan,vantar,mössa etc... Cyklade till pianot där Hilda och pianofröken väntade...
Halvvägs kommer jag på att jag glömt Hildas nycklar i skinnjackan.
Så fick cykla hem igen i Motvind, försenad och allt..*suck*.

Men men, sedan efter pianot var det bara att Kämpa hem till Hilda ( 2 km typ) i värsta vinden med massa packning och en skadeglad Hilda där bak på pakethållaren...*Hmpff*
De var kämpigt, men självklart offrade jag mig för min lilla klacklädda Hilda med knäproblem! ;-)

                        image404
  "Visst är Hilda typ världens sötaste! Litet untantag när hon är skadeglad kanske...;-P"


Vi hamnade framför datorn *surprise!*, fixade musik, kollade på roliga klipp på Youtube, käkade coscos och kycklinggryta, käkade varm banan med glass,sirap och chokladsås o samtidigt kollade vi på DH-Perfekt kombo!..

Mmm, blev hämtad av kära bror som satt i bilen och diggade Brittan vid tio över nio..
Hopp in i duschen, tänkte på Hilda som stod och gjorde samma sak...

Imon äre fredag- mm, härligt! Fast dock så Måste helgen bestå av en hel del plugg..

Har ett jääättestort prov på Andra världskriget nästa tisdag.. Finns en del att lära om man säger så...

Nu så ska jag dricka upp mitt té sedan så ska jag nana.
Stan imon efter skolan med prinsessan ni ser på bild här ovan!..Smack på det! 
         
                Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: sara

tack:) Nej,det är klart. men det är ju inte på andra sidan jordkltet som jag ska jobba som tur väl är:P Du får komma och hälsa på ofta;D puss älskar dig

2008-04-18 @ 14:43:03
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se