Torsdag.

Heej!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp de senaste två dagarna.
Igår så följde min sötaste Hilda med mig hem efter skolan.
Vi fixade Limewire till mig, hur fan har jag klarat mig så länge med att vara "laglig"!?...
Så kollade vi på några OC-avsnitt. Mys- länge sedan!...

Åh så kunde vi såklart inte låta bli "Chocholate therapy" glassen som stod i frysen...
Hilda var ju tvungen att få smaka denna smaksensation!..
Åh jag tackade väl inte heller nej till en skopa eller två..=P

Vet att jag lovade , men Äsch- You only live ones!...
Senare kom Sara hit. Vi försökte fixa med lite musik inför idrottslektionen.
Ja,för imon så ska jag och Sara hålla i egen lektion.
Vi ska lära klassen att dansa Afrikansk dans och några Yoga-positioner..
Haha, det kommer bli så jävla kul.
Vi ska verkligen inte bry oss om folk tycker vi är koko, vi ska ha kul åh köra fullt ut!..

De kommer bli bra!..=)
Hilda sov över här igår också, mysigt värre!
 Tog moppen hem till henne för att hämta grejer vid halv 9, var hemma tio över 9, missade alltså tio minuter av "Top Model"- katastroof!..;-)
Närå, kom upp i bra tid också. Vilket jag kanske inte hade gjort om inte Hilda var här..
Mamma åkte nämligen till självaste "Ullared" tidigt i morse med grannen m.flera..

Hihi. Well, idag åkte nya pumpsen på.
Älskar dom!..

Slapp dag kollade bara på den sjukligt braiga men ack så sörgliga filmen "Pianisten"...
Fy faan alltså! Sällan man blir så berörd av en film!...Så himla bra gjord!..

Sedan var det bara en tråkig idrottslektion och en timmes fucking franska kvar.
Åh sen drog jag och Sara in till stan.
Käkade buffé på en kinarestaurang o snackade bort närmare 2 h.

Sedan drog vi till gymmet. Gick igenom yogan och sedan vid halv 6 gick vi på ett "Afro power dance" pass.
Fick lite "musiktips" av ledaren och så skrev vi ner koregrafin och så.

Nu så kom mammsen nyss hem, får la ta o kolla om hon köpt något roligt till mig
 ( eller om hon bara har köpt födelsedagspresenter!?...;-)
Ska käka och sedan så ska jag faktiskt- hör och häpna- Våffla håret.
Haha, ja jag och Sara ska ju som sagt köra fullt ut, med lite "dungelstyle", vilt hår o hela baletten!..;P

          Nu så måste jag fortsätta med letandet av musiken till gympan- börjar få lite "panik"...

Hörs imon!    Kramhej.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se