Den som inte ger upp...

..lönar det sig alltid för i länden!...

Mina önskedrömmar igår, mitt ihållande tjat om att inte ge upp sommaren...
Vem tror ni sitter ute i en solstol, i bikini- i Solen och steker som om det vorre värsta bästa högsommaren mitt på semestern  med laptopen i knäet om inte lilla Jag!.. Ha!...

Perfekt avslut på sommarlovet, thank you,thank you.

Oj nej,nu  börjar björkfröna bombadera datorn!..
Ska nog ställa in den i tryggt förvar i mitt rum igen,!...

Men bara känslan av att sitta Ute i Solen och blogga- det är sommar det. Det är stort.
Åh sommaren Är inte över än partypeople!...

             
Vi höres later, Puss!

                               
                                            "Bild: Tagen av mig"


Kommentarer
Postat av: liene

Tack, detsamma!



2008-08-18 @ 13:46:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: angelica

Okej, men grejer är den att jag har photoshop. Men jag får väl sätta mig i några timmar till och försöka lära mig. Haha!



Ja, verkligen jättemjukt material.



Ha en bra fortsatt bra dag =)

2008-08-18 @ 14:19:40
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/
Postat av: LOUICEN . the blog of

Svar: Jo, klart man är nervös. Det var jag också men med tiden blir allt toppen. ;) Man får ge det lite tid bara.



Jag går media, har aldrig ångrat mig så får hoppas att du blir nöjd. (:

2008-08-18 @ 16:12:28
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se