Moppeköpare, on there way...

Godkväll! Japp, låter rubriken tala...
Spännande va?! Hihi, ja äntligen ska jag få sålt min moppe.
Dock så börjar jag känna stick av seperationsångest, men bara lite.
Körde den upp för gatan en sista gång, åh jag hade glömt att det var så kul...
Blev lite nipprig och tvingade mamma att fota mig och moppen, tillsammans.
För första och sista gången- hihi!..

        

Men som jag har sagt så många gånger förr
- jag har större glädje av en systemkamera-inte sant!? =)

Jag har haft min "moppetid" nu
-det är en tid som man bara Ska ha när man är 15 år.
Idag känns pengar och systemkamera mer aktuellt än en moppe
-ack så fin som man inte har riktigt användning för här ute på landet....
Men jag har haft roligt med den, en hel del gånger sedan min femtonårsdag.


    "haha- fruktansvärt seriös!.."

Ah, nu kommer så dom när som helst.
Oskarshamnare minsann, har åkt långan väg
-hoppas att dom inte blir allt för besvikna när dom ser den irl!..
Ska väl gå ut och leka profisionell försäljare då snart.

Som jag skrev på kvittot
" Här med mottages 7000:- för Kymco moped.
Tack för köpet och hoppas att du/ni blir nöjda med moppen.
Var rädd om den, och om er med såklart!"

haha...

Helt okej dag i skolan för övrigt. Började dagen med estetisk verksamhet.
Jag och halva klassen ska börja med 4 veckors- Drama-kommunikation.
Ska lära oss allt från improvisation, att använda rösten på rätt sätt, hållning etc.
Allt som bra förberedning om vi ska jobba inom media i framtiden.
Riktigt roligt faktiskt!! =)

Imorgon är det sovmorgon, börjar 9:40- skönt!

Nä, vi hörs senare- Puss so long!♥


1 h senare
Nu är den såld, 7000 på fickan (okej 3000 ska bli mina)
- någon som vill  ut o shoppa?!  ;D

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Ja, visst är dom! Min pojkvän har en golden, den är hur fin som helst :)

2008-08-25 @ 19:21:29
URL: http://mialindberg.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!

2008-08-25 @ 19:31:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: malin

svar: tack :D

2008-08-25 @ 19:55:22
URL: http://meandmrjones.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se