Fiskar på gym..

Tjohej! 
Känner mig riktigt fräsch nu faktiskt, nytränad,nysolad,nyduschad,nybastad & nyäten som jag är...

Angående rubriken så funderar jag på om mamma kan ha varit  en av de första som hade med sig ett gäng akvariefiskar in på gymmet.
Det kan väl inte ha varit så värst många innan henne iallfall!?..

Åh anledningen till detta kanske "annorlunda"  beteende från vår sida är den att djurmagasinet hade extrapris på slöjsjärtar t.o.m idag klockan fyra åh våra små neontetror har haft hela "stora" akvariet för sig själva ganska så länge.. Vi har länge kännt för att utöka familjen lite....


Sedan så fick alltså våra fem nya små stackare till husdjur  följa med oss in till gymmet, för inte kunde dom ligga ute i bilen och frysa.
Näjnäj, i mammas skåp i omklädningsrummet hade dom det förhoppningsvis bättre...

Ett tag övervägde vi också att låta dem följa med in i solariet eller bastun, fast  så kom vi var inte så sugna på kokt fisk till middag så vi ångrade oss... ;p

           image240,
             welcome to tha family, vänner små.,.;

Åkte runt donken efter gymbesöket- fiskarna fick stanna i bilen...
Käkade en "El maco chicken" och drack en coca cola zero...

Nu så har våra små nya vänner  äntligen fått träffa sin nya familj, hoppas att familjen neontetra är snälla mot nykomlingarna nu bara... Hoppas att de uppför sig nu för annars är risken stor att slöjsjärtarna äter upp dom..
Fiskar är grymma varelser I know men med detta inlägget ville jag egentligen bara komma fram till att det förmodligen inte är var dag som man tar med sig fiskarna till gymmet, eller vad tror ni!?

Nu så ska jag käka en bit kladdkaka och kika lite på  "Singing bee"....
Aldrig sett det förrut men det verkar lite kul?!,,,

Ha en fortsatt bra kväll ! 

    Hugs

Kommentarer
Postat av: hildiiiis

haha typiskt er ;):D

2008-02-03 @ 21:26:22
URL: http://cangemark.blogg.se
Postat av: sara

NU är jag hemma. Det låååånga resan hem gick bra. Jag slapp våldtäcksmän,mördare och dylikt ^^:P

puss och kram

2008-02-04 @ 20:42:05
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se