"För jag ska upp till himlen en gång till.."

Godmorgon.

Ja, vid  fem över halv sju befinner jag mig uppe i himlen i ett litet flygplan påväg till Stockholm.
Jag ser bara fram emot det eftersom jag "älskar" att flyga.

40 minuter, sen är man framme hos sis´ och co. ! =)

Ska bli sååå kul att vara hos Syrran och dom i 4 hela dagar- oftast blir det ju bara en helg liksom!...
Ska ta en buss till mammas jobb vid halv fyra.
Men innan dess så ska jag hinna packa, käka, duscha,göra mig i ordning osv.

Så, I better get a move on!..

Vi hörs senare! ( I Sthlm)
Ha en underbar dag!



                      Puss

image282 image283image284
 


Kalmarflygplats----------->------------------------->----------------->   Brommaflygplats


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är verkligen jätte härligt att flyga. HA en fin dag!

2008-02-20 @ 15:44:16
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se