I don´t like mondaaays..lalalaaa...

Tjosan! =)

Hoppas att dagen har varit fin, min har varit upp och ner, minst sagt!...
Började dagen med äcklig florsköljning.. ;s
Jobbig dag i skolan, som alla måndagar.. Men vi försökte väl göra det bästa av situationen, som vanligt...

Hade sedan biologi, so, luch.. På lunchen tog vi bussen till Karins nya lägenhet..
Kändes skitkonstigt,K o co. skaa ju bara bo här i Läckeby men lägenheten var fin, skönt för dom att bo i stan också, liite avundsjuk kan jag ju medge faktiskt..
Panikkäkade mackor med fetaost+olivbiffar på innan vi bokstavligen sprang tillbaka till busshållplatsen för att hinna till nästa lektion som var- musik. Jag och Hilda ägde som vanligt!...; )

Sedan vare "bara" Apt, svenska och matte kvar.
Tiderna sjukaste mattelektion måste jag säga.
Först var jag heldeppig och tjurig pga en viss sak sedan höll alla på att larva sig runt om kring så tillslut sprack det, även för mig, jag glömde min "ilska" och började garva tills jag var helt kokhet..
Asså jag vet faktiskt inte riktigt vad som flög i mig/oss.!?.
Vet egentligen inte vad det var som var så kul..Var nog mest trött...
Sov jävligt dåligt inatt, somnade inte förrens vid 1..
Som "tur" var inte Hilda heller så vi matchade med våra påsar under ögonen idag!.. haha.. ;)
Jag inklusive halva klassen ( nästan hela..) fick totalryck..Ganska så kul ändå...
Vår lärare bara stod där framme, helt "hjälplös" medans vi satt o garvade åt gud vet vad..typ..=P

Efter skolan så gick jag och Sara till nettofetto. Där mötte vi mammsi som vi sedan åkte hem med.

Sara följde med hem och vi satte oss vid datorn, läste lite bloggar osv. Käkade fläskfilé, svampsås o ris.
Åh senare satte vi oss framför ett gammalt favoritavsnitt ur OC
( okej, sara hade aldrig sett det men förr men..)  och käkade en bit kladdkaka...
Som nu är slut...Den varade iallafall i 3 dar!.. Ô.o
 
Näe nu så Måste jag verkligen sticka ner näsan i franskaböckerna..
Har för fan franskaprov imon, direkt efter nationella provet i Svenska.. Halleluja vad kul..Noot..

Kan ju också passa på att önska alla 9:or lycka till!...=P

        Puss&Godkväll♥

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-05 @ 07:20:53
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se