Livet är som en resa på en lång väg.

Ny månad, ett steg närmare våren. Fredag. Livet borde leka men det tar stopp. Jag kan inte.


Jag har fastnat och jag vet vad det beror på.  Fast egentligen inte för jag vill. Men det går inte.
Ännu en kväll ska slösas bort, åt att göra ingenting. Livet leker inte.


                 =/

              image231
 "livet är som en jävligt lång resa på en väg.
Det är meningen att allt ska flyta på men jag har hamnat i en låång,låång bilkö, som aldrig tycks släppa."

Ursäktar att dagens inlägg blir så deppigt. Men jag kan inte låtsas att vara glad när jag inte är det.
Detta är sanningen people...
- jag ler åt problemen annars men ibland vill jag vara svag- för just nu orkar jag bara inte att vara stark.


Jag önskar att allt var enklare.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

men älskade gumman....ring mig imorgon om du vill! Bamsekramar Syster

2008-02-02 @ 00:12:01
URL: http://storalollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se