Looooov

Så har man äntligen Sportlov, 9 dagars ledigt f.r.o.m nu!
Underbart,så underbart skönt.
Att bara slippa allt & alla i skolan ett tag!..=P

Längtar till onsdag,då jag åker till Sthlm, till syrran som kommer hem från Thailand på söndag..

Kort skoldag, idrott (hilda höll i lekt.-streetfunk/hiphop-kul),hl,hk & eng..
Angående engelskan så kan jag ju bara säga att vår lärare är totalt knäpp i huvudet, ja lovar, ja försöker göra mitt bästa för att se hennes "positiva" sidor eftersom ja vill satsa på engelska osv..
Men det är banne mig Omöjligt. ;S

Well,well...  Efter skolan så tog jag, Kakan och Emma bussen hem till Kakan-som numera är stadsbo..
Gick av en hållplats tidigare för att ja skulle gå inom mammas & pappas jobb.
Kollade upp numret till bowlinghallen och lämnade idrottsväskan/skolväskan där.

Hemma hos Kakan så kollade vi på tv, käkade macka och sådär.
Klockan fem hade vi en bowlingbana bokad.
Så vid halv sisso så stack vi dit, bakom hörnet i stort sätt..

        image270
                      "Emma,Jag & Coockie."

Väl där så visade det sig att det va Massor av "kändisar" som skulle bowla samtidigt, på banorna bredvid.
Ett flertal av dessa "kändisar" gick sedan också till Donki Donken, precis som vi.
Småkomiskt faktiskt! =P
Detta var Emmas julklapp från mig och Kakan alltså ( hon fick en "presentcheck" på bowling & Donken ;) )

Satt på Donken o käkade o snackade ett bra tag, sedan stack vi hem till Coockie igen.

Blev hämtade av Emmsans syrra vid kvart över åtta typ.
Åh sen hämtade mamma mig hos Emma senare.

Är skiittrött verkligen. Är så himla glad över att det är lov nu!.

Jag ska sova,sova,sova-o sen typ sova lite till...
Ska dra till sängen nu ( kolla på film el. något! ) o sen så ska ja sova,sova,sova..
Ända tills ja vaknar av mig själv. 
Varken "Titti,Roger & Gert ( klockradion)" elller mamma/pappa ska få väcka mig på nio dar- gutt! ;)

            Puss&Godkväll.

Kommentarer
Postat av: catharina

fin bild.

2008-02-16 @ 08:14:18
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se