Mad world....

Somnade till den låten igår, vid två tiden..
Vi har spelat och lyssnat på den låten på musiken i skolan.
Jag tycker att den låten är så himla vacker.
Jag måste ha den låten.
Den spelades i slutet av någon deprimerande och konstig film ja smågluttade på igårnatt innan ja somnade.

När den låten spelats klart slutade filmen och jag föll in i en djup och något orolig sömn.
Sov ända till halv 12 idag. Låg kvar i sängen till 12 ungefär. Skönt.
Men vaknade och kände mig illa till mods, tack vare gårdagen, tack vare drömmarna?. Jag vet inte.

Satt vid datorn till klockan 1 innan ja gick ut ur mitt rum för första gången idag.
Åt frukost tillsammans med mamma som åt "mellanmål".
Sitter nu här i pyjamas och morgonrock.
Kan inte riktigt fatta att klockan snart är 3. Vad har jag gjort av denna dag liksom? Nada piss pomfritt!

Men vet ni vad, det tycker jag bara är härligt, jag känner ingen stress.
Jag behöver inte ta vara på den här helgen på något annat sätt än att ta det lugnt o ladda batterierna, för jag har en hel veckas ledigt framför  mig.

Så, ja. Detta är allt jag kan säga om denna lördag,än så länge.
Blir väl lite gluttande på melodifestivalen för mig ikväll
- så som för de flesta Svennebor ALIAS Svenssonfamiljer- sorgligt egentligen...
Jag vill aldrig  tillhöra en tråkig  "Svenssonfamij" ! Bara så ni vet.

       Ha de gött, Ciao

                 image271

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma =)

2008-02-16 @ 16:33:57
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: E L L E

Jättefin bild!
Titta gärna in på min blogg och skriv något fint:)
Många kramar/Elle

2008-02-16 @ 16:50:04
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: Karin

alltså vet inte riktigt, men tror faktiskt det hette så:) eller nä haha vet inte.. kan inget om fiken här:p

2008-02-16 @ 17:00:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se