Onsdag den 27/2- 2 månader före min 16-års dag...;)

Hellu!
Hoppas att ni har haft en bra dag!..
Min har varit sådär, är helt klart på bättringsvägen men har ändå sjukt ont i magen,liite feber ( huvudet är tuugnt..)
Åh så vaknar man upp med luffarn till på köpet
- allt skit ska då komma på en gång.*suck*
(Sara vet vad jag snackar om!..;)

Men när jag friskat till mig helt så ska väl jag ha haft mitt för ett tag fram över får vi väl hoppas...
Hatar att vara sjuk, verkligen det värsta som finns!..
Hela livet känns så tråkigt,jobbigt,plågsamt och meningslöst- just de dagarna man är sjuk, sedan återgår allt till det normala...

Längtar såå tills jag är frisk som en nötkärna igen!...
Då banne mig ska Josse göra return, med hela 2 veckor från skolan så borde jag väl vara piggare än piggast och mer laddad än fulladdad inför skolan?!..

Man kan väl alltid hoppas,fast ja tvekar!...;P 
Näe usch, ska nog försöka med skolan imon, men som det känns nu kommer det bli tungt...

                        image302
" låt mig bli frisk o glad igen nu då va!..Orkar inte att va sjuk något mer..."


Friluftsdag i skolan idag så missade ju inget viktigt.
Tog bussen in till mammas jobb vid tio i 11.
På bussen mötte jag en massa söta brutts- trevligt,trevligt!...

Gick i Motvind till mammas jobb från Norrgård- ignorerade febern och magen som värkte på två plan..
Var helt slut när jag kom fram- men inte fanns det någon säng där inte. Halvlåg framför datorn.
Mådde piss...
Vid klockan ett åkte vi till sjukhuset.
Träffade min barnläkare som jag träffat minst en gång varje år sedan jag var 9 år.

Klarade mig genom besiktningen med goda resultat även detta år- fick höra att jag hade en låg vilopuls vilket är väldigt bra-"Du är vältränad sa läkarn"-
" haha jasså det kanske jag är!?....sa jag."

Med ett stygn av dåligt samvete eftersom jag inte har tränat ett Skit på över två veckor
- tack vare att jag varit bortrest och sjuk..Men det spelar ju ingen roll!...=P
                              Skulle egentligen på utvecklingssamtal vid halv fem, men så ringde min lärare och sa att Hon var sjuk...
Så jag och mamma strosade på IKEA i lugnan ro.. Mådde lite bättre!..
Käkade där och köpte på oss lite smått och gott- IKEA är alltid trevligt!..

Sedan blev det en sväng runt Giraffen, mamma stack in o köpte lite smågrejer och jag satt i bilen och halvsov/flummade iväg tillsammans med Italienska toner á la Eros Ramasotti (stavning?) på i bakgrunden, vackert fast man inte begriper ett ord!...

En liten sväng på bokrean blev det för min del också.. Köpte 2 Pophits ( 2005/2006 ) för 39 spänn(!) och en bok som jag ska ge i present till kära syster...=P

Har förresten fått reda på att kära bror kikar in här på min blogg då och då, Trevligt värre!
Hoppas att du har det underbart där uppe till fjälls, saknar dig men vi syns ju snaaart!! =)

Kom hem vid 6-tiden iallafall- helt slut- jag är fortfarande svag...
Men som sagt, kanske ska försöka med lite skola imon?..

Vid klockan 21 så ska jag börja zappa mellan Lost & Top Model, tror nog dock att Top Model håller mitt intresse uppe lite längre...
Lost är jobbigare att hänga med i- särskilt när man fortfarande är så svag som lilla jag...
Eller just det, jag är inte svag- jag är vältränad- enligt ett proffs på människokroppen t.o.m

Bäst att tänka positivt såklart!! Fast nu kanske jag vred ihop begreppen lite!?...Äsch, är snurrig!..

Ha en fortsatt skön kväll!.. ;P

           
Pusshej - Josse

Kommentarer
Postat av: hilda

skönt att du börjar må bättre ;) eros var ju min
favvo när jag var liten ;)

2008-02-27 @ 22:05:37
URL: http://cangemark.blogg.se
Postat av: Madeleine

Krya dig på!

2008-02-27 @ 22:57:56
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: Emma

Oj vad söt du är!

2008-02-29 @ 22:06:04
URL: http://lillma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se