Smäck Carola på nosen- yes!..;)

Yes va gutt att inte Carola & Andreas gick vidare direkt till finalen.
Carola är ju redan diva så det räcker och blir över...
Kul att hon ibland kan få se att hon inte är bättre än alla andra och att alla inte alls älskar henne!...
Visst, låten var ganska så bra o dom kommer ju säkerligen gå vidare till Globen, men de behöver dom ju inte få veta med en gång... Eller hur!?..

          image272

Ja som ni ser, om man börjar titta på melodifestivalen så blir man insatt...=P
Att Sanna Nielsen gick vidare direkt tycker jag därimot var suveränt. Fin låt!

Lämnade huset för ett tag idag iallafall..
Åkte med till Ica och handlade mat. Eller mat och mat.
Jag följde mest med för att köpa på mig lite lösgodis,tidningar och annat uppiggande..
Köpte filmen "The Holiday" för 59 kr med Expressen.
Har velat se den ända sedan den gick på bio så, de var ju kul!..=)

Tog en annan väg hem, körde över bonnalandet...
Åkte förbi flera av mina gamla klasskompisars hus,  förbi sådana som man var på kalas hos varje år o alltid lekte med när man var yngre...
Minnen for upp och jag saknade barndomen mer än på länge...:/

Käkade en god vitkålsgrya här hemma och sen så har det mest blivit tv:n o godiskrängande för min del.
Nu efter melodifestivalen så har ja småkikat lite på den svenska filmen
"Se upp för dårarna", har sett den tidigare, men den är faktiskt lite bra så den går o se fler gånger...

Fick nyss låten som jag snackade om i det förra inlägget av Malin " Mad world ", så vacker, så vacker!...

              Ska dra till sängen nu!..

  Ha det fint, Puss&Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

jag gillar INTE carola!
jag tror hon blev suuuperchockad att dom inte kom vidare till finalen direkt!
ha-ha-ha :D

2008-02-16 @ 23:43:09
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se