Som ni förstår..

..så blir det ingen skola för min del idag heller...
 
Är kanske så pass kry så jag skulle klara av skolan idag men ser ingen mening med att böka mig i väg när jag inte är 100 %, lyssnar på min kropp och den säger mig att den behöver mer vila, huvudet värker fortfarande och magen molar...
Så det är precis vad jag ska göra denna dag, vila,vila och åter igen,vila!...


Blev väckt av mammsan vid 10 i nio när hon skulle åka till jobbet, gick på toa och sedan hämtade jag laptopen och la mig i sängen igen, tillsammans med den.
Har min kära gamla Malte ( gossehund ; ) som huvudkudde
- så som det känns Just nu är livet ganska bekvämt ändå..
Minus magen & huvudet då men jag ignorerar dessa två ganska meningslösa kroppsdelar för tillfället...;)
Fast saknar skolan lite, blir lite eller ganska mycket rastlös av att bara vara sjuk,hemma och missa massa..

Men men, missar inte såå mycket idag heller- G-test om första världskriget och idrott  ( eftersom ja ändå inte skulle ha kunnat vara med) klarar jag mig ganska så bra utan...

Ska nog tvinga mig upp till köket,fixa lite frukost sedan får det bli någon film.

Hoppas att ni får en bra torsdag! 
Kan inte fatta riktigt att det var en hel vecka sedan jag,sis och Theo begav oss iväg till Solna C, käkade sushi till lunch och ja..jaa..
Den senaste veckan har gått Fort!...

Längtar såå tills vi ska åka upp till fjällen,Sälen,Stöten i påsk
- ska bli så himla mysigt =)

                           image306          

Kommentarer
Postat av: YMB

Krya på dej, lollipoppan.

2008-02-28 @ 11:52:03
Postat av: J o s s e

Hihi Åh vem kan du vara då lilla YMB, inte min lilla mammsi va!? ;)
( tog ett tag att räkna ut faktiskt....)
Kul att få en kommentar från dig!

Tack, jag försöker så gott jag kan!...

2008-02-28 @ 12:23:48
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: Lisa

så himla trist att vara sjuk. :(
krya på dig!
:)

2008-02-28 @ 20:26:51
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se