Tisdag-12/2-2008- En bra dag!

Hej hopp!

Har varit en riktigt bra dag för min del idag!.. Har varit  pigg och glad och allt har flytit på helt enkelt...=)
Det enda negativa som hände i skolan var väl att jag ramlade i trappan, gick precis som vanligt, nerför stentrappan från fysiken.
Går bredvid Emma och snackar, helt plötsligt halkar jag till och ramlar, som tur var så hann jag ta emot mig med armbågen, annars hade jag förmodligen slått i huvudet!... 
Bättre att armbågen fick ta smällen, även fast jag har lite ont i den nu!..:/

La av ett riktigt "genomskärrande" skrik när jag ramlade så Emma sa att det kändes som att "hela världen stannade upp". Allas blickar i korridoren riktades mot mitt håll alltså..=P
 
Well, well. Är glad att det inte gick värre!..
Efter skolan ( slutade 15:25 ) tog jag som varje tisdag bussen in till stan för att gå till mitt kära gym

Senare kom mammsi och vid halv fem så gick vi på  ett "Body-Balance" pass, lika härligt som vanligt.
Blir roligare och roligare för varje gång också eftersom man kan koregrafin bättre o man känner verkligen att man blir smidigare och starkare för varje gång!.. Gillar det verkligen jättemycket! =)

Efteråt så gick jag ner i receptionen och bokade en varsin soltid åt mig och mamma.
Fanns inget ledigt förrän om en halvtimme.
Så mamma gick på löpbandet och jag satte mig på en bänk mittemot och snackade med henne och drack varm choklad.
 ( Tar det ju lite lugnt med träningen eftersom jag fortfarande är så förkyld! )

Fick sedan ta över ett mycket udda solarie efter min bb-kompis.. Lite kul..=P

Fick ganska så mycket färg iallafall.
Sedan drog vi till Donken, pappa kommer inte hem ikväll så ja o mammsi ville "festa/lyxa/slappa" till det lite.. Käkade en Mc fish.. Mumsigt faktiskt!

Nu så har det tredje avsnittet av Gossip girl börjat, måste dra!...

           Ha en fortsatt bra kväll! Puss&Hej..

Btw: Tack så mycket för alla kommentarer till förra inlägget, jättekul, verkligen! =)
Btw 2: Lägger förmodligen in en bild på dagens outfit lite senare!..

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja men precis, jag känner att jag vill ha någonting "för mig själv" också, där inte dom är en del av..annars blir det ju lätt att man nämner dom eller säger nått bara för att man vet att dom läser osv. :P ja du förstår nog vad jag menar;)

2008-02-12 @ 21:46:39
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

sv: haha exakt! jag har ju nästan en sån anonym blogg:P visst är den anonym, inga av mina vänner vet ju om den, men jag skriver ju inte dirket mina mörkaste hemligheter iden:P höhö men det känns skönt:D ett ställe där jag kan skriva lite privat och få söta kommentarer av personer jag inte änns känner=) that´s wounderful!

2008-02-12 @ 22:02:31
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se