Tisdag 20/2-08- En dag med Sara.

Blogg.se krånglade igårkväll, kanske fler som märkte av det!?...

Skrev iallafall ett inlägg vid 11-tiden som då inte gick att publicera..
Men sparade dt som tur var så här kommer det.

Heej. Sorry för dålig uppdatering idag.

Vaknade ganska så tidigt - halv 9 rättare sagt..
Tittade på "Vakna!" med The voice där Elin Kling var med idag
-lite kul att få se henne live...

Well.. Slöade framför datorn och tv:n fram till halv 12 sisso..
Käkade frukost och så sedan ringde jag Sara.
Båda var fortfarande iklädda pyjamas sittandes framför datorn så vi satte fart på varandra för att senare träffas..

jag fick eld i baken, blev redigt effektiv.
Dammsög & städade mitt rum, tömde diskmaskinen, klädde på mig /sminkade mig(yttepytte) och "skojbråkade" med mammsi i telefonen x 3.. På loppet inom en timme...

Precis när ja skulle ge mig iväg till Sara så började magen att kurra, så tryckte i mig lite mellis.
Sedan cyklade jag de 200 m. som det skiljer mellan mitt och Saras hus.

Först satt vi och snackade i säkert en timme !? Tiden rann iväg..
Alltid skönt att snacka med Sara, Sara som man kan snacka med om Allt utan att känna sig dum eller obekväm. Sara är en Äkta vän!..Min bästa vän.

            image281

Sedan så kollade vi på "The Holiday"- ja såg den senast i förrgår, men jag var ändå sugen på att se den igen!..

Åh så käkade vi koldolmar och skrattade tillsammans med Saras mamma,pappa & brossa..
Vid sjutiden drog vi ut i byn med våra supercyklar.

Plingade på hos folk med flaggstänger och lekte "försäljare"..Hjälpte Saras fotbollslag, bara kul.

Men en fråga- Skulle du tacka ja om du blev erbjuden 500 kronor på CityGross med det enda kravet att du skulle hissa upp en flagga i flaggstången  där det står "City Gross" för att göra reklam inför prämiären av affären i stan i 2 veckor!?

Flaggan är gratis och du får 500 spänn om du flaggar med den i 2 veckor..
Jag tycker att dom som tackade nej var dumma faktiskt... Why not? För att flaggan är ful? Whatever...

Aja, Shit tha samos.
 Kom hem till mig precis i lagom tid till kvällens avsnitt av "Gossip Girl", känns som att det bara blir bättre och bättre för varje gång! =)

Så, Imon åker jag till Stockholm. Ska bli sjukt kul och mysigt.. 
En måndag sedan jag träffade syrran och min lilla systerson nu.. 

Är så trött nu så jag kan knappt skriva, bara för att ja vaknade så tidigt i morse..
Ska nog snart nana..
                     

Godnatt !♥ Vi hörs imon. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se