Filmmys och övernattning- med Sara! =)

Godmorgon!..
Har varit vaken i snart två timmar.  Men säger Godmorgon iallafall.

Kom ju in till stan igår med kära mammsi.
Riktigt busväder ute så vi höll oss på köpcentrumet "Baronen".
Köpte lite nödvändigheter på Apoteket, ansiktstvål osv.. Var på "Gina Tricot" ganska så länge, hade inte varit där inne på ett bra tag så dom hade fått in gryymt mycket nya, snygga saker!..
Provade en hel del och köpte sedan en grymt fin grå body, yes jag inspireras av min snart 10 månaders gamla systerson!.. ; )   Åh så köpte jag en söt, liten bolero som var på rean och ett par gråa tights.

                            image221
    Ska köpa höga, utsvängda jeans snart, sjukt snyggt med en body under!...

                           

Köpte också ett par stora pärlörhängen på Glitter. Sedan var klockan snart fyra och dom stängde..
Så vi drog till "Giraffen", handlade mat och lite annat skojsigt på Maxi.
Köpte nya "Solo"-tidningen, den tidningen är riktigt bra tycker jag faktiskt!..

Sedan så drog vi hem och lagade mat, tonfisksås och pasta- mums!..
Åh sen så kom Sara hit.
Vi tittade på filmen "Because I said so" eller "Tre Systrar och en mamma" som den heter på svenska..
                           image220
Sara cyklade hem och käkade och kom sen hit igen för att sleepa over.
Kollade på halva "Harry Potter", den första. Så sööta och småå... Ååååh... =')
                                        image218
Trötta var vi men vi höll oss vakna tack vare "Knäckglass" och frukt.

Började kolla på filmen "Employee of the month" vid kvart i 12 ungefär
-speciell men småsöt/rolig film med Jessica Simspon..  
                                           image219
Halvsomnade med tv:n på,  låten som spelades på dvd:menyn, gick om och om igen...
Tillslut "tvingade" vi oss upp för att gå på toa o borsta bissingarna osv..

Då var man självklart pigg igen.. Läste lite och släckte vid halv 3 ungefär.. Sov då till 10 idag sisso..
Käkade en rejääl och god frukost. 
Sara åkte nyss hem, hon hade tydligen träning om någon timme och jag tror att hon var ganska så trött så hon skulle väl hem och vila upp sig..  Själv är jag pigg och glad som en lärka, faktiskt.

Solen skiner och jag är pepp för att träna. Ska då in till gymmet om någon timma..
Tar med mig  fysikboken, har ju prov på tisdag och har märkt att kombinationen träning+pluggning är effektiv!..=P

            Ha en skön söndag!.. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till med tränandet och pluggandet. Ja, jag är rätt trött..nu iaf. När jag cyklade hem var jag inte särskilt trött men nu känner jag att tröttheten kryper fram, blir väl så när man går upp tidigt och lägger sig sent:P Ses i morgon

2008-01-27 @ 13:57:16
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: zara

åå den där bodyn är så fiiin, den är slut här tyvärr =( suger....

2008-01-27 @ 19:01:02
URL: http://zarabara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se