God morgon.

         image188
                         
" Värme & sol känns långt borta en dag som denna..."




Har nyss stigit upp, är lite småtrött men ändå ganska så utvilad, har ju ändå sovit i 9 timmar..
Det snöar fortfarande ute men det blåser också så jag kan väl inte säga att jag ser fram emot att gå ut så där jättemycket... Snöstorm & trafikkaos på flera ställen i landet.. Inte kul!... : /

Aja, ska försöka hålla mig inomhus men jag ska ändå åka med mammsen till jobbet snart..
Hon börjar senare idag så..
Blir väl mest sittande vid datorn och senare hade jag tänkt bege mig till gymmet.
Får dåligt samvete när jag inte tränat på nästan en vecka..
 Inte för att jag tror att jag ska bli tjock eller något men eftersom gymkortet är så dyrt, ( 350 kr i månaden ) så känner man ju att man verkligen vill utnyttja det!.. Så hade tänkt träna idag & på lördag...Det finns inte så många grupptrännigar nu de flesta i personalen har en låång jul+nyårsledighet!..
Snart ska mammsen börja på gymmet också, det ser jag fram emot!.. =)


Aja, annars vet jag inte mer vad dagen ska ha att bjuda på- kanske blir nån sväng till någon affär
- vill ju fortfarande få tag på ett iPod-fodral + en adapter... Nu säger mamma att vi kan åka en sväng till IKEA efter jobbet- äta där och så för pappsen är borta på jobb.. Alltid trevligt med IKEA-eller hur?! Jag älskar deras mat också!

            Jaja, skriver nog något mer sedan på jobbet...

Hoppas ni får en jättebra dag åh håll er inomhus så gott det går!... =P

             
       Kramisar

 

Kommentarer
Postat av: systugan

det snöar hemma hos mig med...

2008-01-03 @ 11:35:52
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: agnes

Tack för din snälla kommentar!
Hoppas du får en jättebra dag!
kram!

2008-01-03 @ 12:03:47
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: T`

SV; godmorgon :) jaa säger det verkligen, snö hellre än regn och blask o sådant skit..

* ha en bra dag i dag iaf :)

2008-01-03 @ 12:06:56
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: sara

bläää, jag som trodde att vi skulle vara :( snyf*
Jaja ja sitter väl hemma i min enesamhet idag igen ;D

Äh, vi får väl ses efter lovet istället :P

2008-01-03 @ 12:24:33
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se