Godnaaatt..

Ojojoj, inte ofta jag sitter uppe vid datorn så häär länge på vardagarna.. Aja, sovmorgon imorgon så..
Hade ganska så svårt att koncentrera mig med pluggandet ikväll...
Fastnade framför en "Britney-Spears-dokumentär" på MTV- blev lite sorgsen faktiskt...=/
Sedan gluttade jag lite på "Idrottsgalan" också som Peter Settman höll i år, haha- Han är sköön den mannen xD

Nu så har jag iallafall druckit upp téet, kan franskaglosorna & lite svåra "islam-ord" någorlunda!..

            Hoppas du sover gott =) , Puss&Godnatt.



Hittade några gamla "pyjamasbilder"  på datorn, haha...

                  293517-207     

                                 

Vaddå Seriös posare!?..Snacka om fjollig.. ;)
Aja, tyckte bara dom var lite roliga särskilt eftesom jag hade pyjamas på mig, precis som nu... ^^,

Kan ju understryka att bilderna är över 1 och ett halv år gamla...
Tagna under min "fjortisperiod"- med fakeblondt hår & katastrofala sytrådsögonbryn.... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se