Lite snö vorre inte helt fel faktiskt!..

Näe, nu stänger jag ner locket på laptopen- för ett tag!.. Ska bege mig mot sängen
- Potterläsning&Dh-tittande står på schemat!..=)


Ha nu en Jättebra kväll, Vi hörs- kanske senare ikväll?... =P

Btw: Mamma pratade  med mormor innan och då berättade hon att hon hade sett en jättebra film som gick på 2:an, hon hade tyckt att den var såå bra ,gripande & lite sorglig...
Hihi min kära,gamla mormor hade också tittat på "
"A walk to remember"  Kul att vi har samma filmsmak.  Min mormor gillar romantik!...  =)

                              KRAM ♥


Är förresten grymt trött på detta väder- KALLT,GRÅTT,REGN,RUSK & BLASK- Blääääh-
Ge mig vinter eller sommar- detta "antingenellervädret" är ingé kul alls, bara deprimerande!..


      image186

Jag saknar snö & jag saknar att åka skidor.
Denna bilden är tagen av mig för Exakt 2 år sedan då jag & Sara var uppe i Sälen tillsammans med familjen och åkte skidor.
Stöten rättare sagt där brossan jobbar som skidlärare för tredje året i rad.
Hoppas verkligen att vi kommer iväg dit snart, har ju inte åkte skidor på 2 år!.. =/
Bror har btw lovat att han ska lära mig att åka snowborad nästa gång vi kommer dit!... ; )
                  

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: ja men precis, allt händer ju här alltså konserter och så.
vad roligt:D jag kommer att flytta ifrån sverige efter 3an haha:D

2008-01-02 @ 19:56:27
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Elin

svar: vad roligt:D:D
jag har bestämt att jag ska flytta till london och plugga journalistik!:)
men min stora dröm är ju att hålla på med musik så om jag får en möjlighet innom musiken så tar jag ju den, även om det betyder att jag måste stanna i sverige.. men det är ju min dröm så!:)

2008-01-02 @ 20:16:00
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Elin

svar: det låter ju jätte kul, det är ju en bra erfarenhet!:)
Jag sjunger, I love it!:) jag skulle vilja kunna spela ngt instrument, men man kan ju inte göra allt!:)

2008-01-02 @ 20:20:15
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: sofie

svar: hehe ja, kan hålla med dig om att snö är lite bättre än regn och blask!

2008-01-02 @ 20:24:07
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se