Lördag 26/1-

Hallooj!..

Trött igårkväll, somnade med sminket & tv:n på vid kvart över 11 ungefär..
Vaknade en timme senare och gick in i badrummet o tog bort sminket och borstade tänderna..
Somnade såklart om och vaknade inte förrens vid 10- tiden idag.
Sugen på att träffa Sara, ringde henne men hon hade visst dissat mig för Öland. (!?). Nååvaäl..

Har städat hela nedervåningen, som jag lovat mamma. ..
Är nu sjuukt sugen på att åka in till stan.  Shoppingabstinens tror jag att det kallas...
Har nog övertalat mamma att skjutsa iväg mig från bonnalandet nu tror jag
Helt ärligt så blir jag mer och mer sugen på att bo i stan.. Det ställer ju bara till med besvär att bo här ute..
Tänk så mycket tid och pengar ur ens liv man slösat upp på dessa bussresor t.ex... Så jäkla onödigt!..

Men samtidigt, har bott i detta huset, i denna byn heela mitt snart 16-åriga liv, vet inte om jag skulle våga lämna detta, mitt trots allt riktiga och enda hem ännu!... Hmm, tåls att tänka på...
Men en dag, inte allt för långt fram i framtiden, så kommer jag ju lämna detta stället..Självklart!
Herregud, vilket tråkigt liv dom människor måste haft som bott här Hela livet
( tänker då på 40+:are som inte vart utanför Kalmar typ.. )  Dom vet nog inte vad dom har missat, för dom är för fega för att ta chansen, för att lämna tryggheten, de tror att detta är allt, åh det gör kanske dem lyckliga..
Men usch, sån vill jag verkligen inte bli!... För jag Vet att det finns så mycket mer, så mycket bättre där ute..
 
Tror att jag i grund och botten är en storstadsmänniska, som inte fått leva ut mina drömmar, än...
Jag är sölig och försiktig i starten, men en dag så åker jag iväg och gör allt jag vill, i ett rasande tempo, med stil!...

Jag längtar, men samtidigt inte.. För jag är liten och osäker än så länge.....
Jag vill och Ska bli världsvan & orädd, en vacker dag. Jojomänsan!.. =P

 Hoppas ni får en fin dag, o trots allt- Glöm inte att ta en dag i taget, njut av nuet!..

  Ciao
         
           image233

Kommentarer
Postat av: sara

Har verkligen inte "dissat"(?) dig gumman. Men jag vaknade vid 8 idag och var så väldans rastlös, så när mamma steg upp vid typ halv 11 ville jag bara komma någon stans. Kunde ju inte precis ringa och väcka(?) dig. Men vi har ju resten av dagen på oss, klockan är ju bara 2...Hoppas du inte är sur på mig nu när du har fått en förklraning. Och du får nog ha förståelse eftersom du gjorde samma sak förra veckan ( tror ja det var) ;P

jag ringer dig sen :)älskar dig babe

2008-01-26 @ 13:58:00
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Karin

jobba:)

2008-01-26 @ 14:41:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se