Måndag 21/1

Heej! 

Så har ännu en måndag passerat, gutt som bara den.
Måndagar är ju som ni kanske vet inte min eller ( många andras ) favvodag direkt..
Men vet ni, jag och Hilda kom överrens redan i morse om att vi bara skulle tänka positivt idag och inte klaga det minsta, jag tror faktiskt att vi klarade oss ganska så bra! =P

I morse åt jag min havregrynsgröt med lilla Theodor som enda sällskap, han satt där och skrattade & sket (!!)
Världens bästa frukostsällis, oh yes!.. ; )
Haha lillbubben...Det var svårare att ta sig till bussen idag kan jag ju säga...
Nu är han och syster yster hemma i Stockholm igen
och huset känns såå tomt!..

Lång dag i skolan också ( 15:35..) åh det roligaste idag var helt klart musiken, den första musiklektionen i 9:an.
Jag & Hilda ägde på pianot och med vår skönsång till "Hallelujah- världens vackraste låt..?"

Efter skolan så följde Hilda & Sara med mig hem då- för att få träffa Theo osv..
Hilda hade faktiskt aldrig träffat honom innan ( eller såg en liten glimt av honom på konfirmationsdagen i maj..)
Sara har träffat honom några gånger, fast det dröjer ju ett tag mellan gångerna, åh T ändras ju fort..

Så fikade vi och gullade med mitt/vårt lilla charmtroll..=)

Sara stack hem för att äta och jag och Hilda följde med till flyplatsen för att "ta avsked" till syster och lilla T.
Tårdrypande farväl.. Nästan på!..;( 

Vid halv sju eller något så kom Sara tillbaka med filmen "Disturbia" som vi tittade på..
Vi trodde kanske att den skulle vara liite läskigare men visst var den bra!..  Absolut!.. 

             image212



Vi skjutsade nyss hem Hilda och Sara fick cykla hem den stackaren!..;)
Nu så ska jag dricka lite te´och spela lite sims ( lite,lite så;P)

     Sovmorgon imon!.. Yeeess...  

Ha det gött, sov sött ( rim!? )


Kommentarer
Postat av: tilda

sov sött! :)

2008-01-21 @ 21:17:08
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Karin

1,65, men är liksom rätt lätt och liten:)

2008-01-21 @ 21:29:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se