Onsdag. 08-01-09

Heej! Hoppas att eran dag har varit fin, min har varit väldigt bra faktiskt!.

Emma och jag hade kul som alltid... Fan inga kan skratta o ha så kul som vi!. Helt otroligt..
De som inte förstår oss o vår humor måste tycka att vi är skitfjolliga, men vet ni, jag bryr mig inte!..
För det viktigaste är ju att Vi mår bra, right!?...


Anyway..Slutade klockan tio över två..Åkte till mammsens jobb. Satt vid datorn o käkade ngra mackor , sedan drog vi till gymmet. Mamma pratade med en där o så..Hon ska ju snart börja, fast först så har hon en "provapåvecka"
Sedan så sprang vi på löpbandet i en halvtimme ungefär ( mamma gick.. ) Åh så cyklade vi och så.
Klockan 6 så gick vi på Afro Power dance, hah. Skiitkul men svettigt!... =D
Var hemma vid halv 8 ungefär...

Nu så tittar jag på reprisen av " Victora Secret show "...Missade ju det i måndags var det va!?. Eller söndags?..
Aja.. Roligt iallafall!...=)

Sedan blir det dusch & läxor...

Måste dra, pausen é nog slut nu... Höres!!..

           Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

skönt att träna :) och jobbigt med läxor! jag har också en hel del som måste göras..

2008-01-10 @ 20:24:35
URL: http://fridoo.blogg.se
Postat av: Anonym

tack själv :)
Hur är det med dig?

2008-01-11 @ 22:08:44
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se