Så har det "riktiga" livet börjat igen...

Eller vad säger ni?!.. Visst är det underbart att skolan har satt igång igen!?...

Njaaa, själv är jag tveksam!.. Haha..
Men aja bara 6 veckor kvar till nästa lov ju!.. De fixar sig!..
Fast visst känns det jobbigt när allt börjar igen, hårdare än någonsin typ.. Skulle behöva en mjukstart ..Men men...
De é bare o kämpe på!.. ; ) Var sjukt okoncentrerad och tramsig idag kan jag ju bara tillägga..
Trött & inte van vid det "allvarliga" livet än!...Ojojoj, man vänjer sig fort vid "frihet".. ;P

Slutade vid halv fyra... Åkte in till stan, tryckte i mig en cheeseburgare bara för att få i mig nått ( billigt o bra..)
Fast känns ju inte direkt som den bästa uppladdning innnan man ska träna..
Men iallfall..Bättre än ingenting alls iallafall!..

Vid halv fem så gick jag på ett "Body Balace" pass..
Det var en ny koregrafi och en annan ledare, som för övrigt brukade vara "BB-ledare" på gym i Stokholm.
Hon var tydligen i Kalmar bara den här veckan och gryymt duktig var hon!..

                                          image199 "bild från google.se"


Det var det bästa & skönaste "BB-passet" jag varit på, absolut. 
För er som inte vet så är "BB" en träningsform där man har sammanfört "Yoga,Pilater & Thai Chi" Skitkul!
Man blir såå lugn & harmonisk efteråt så det är ju nästan löjligt!..=)

Åkte hem med mammsi vid halv 6... Käkade fullkornspasta, basilikasås (?) och köttbullar.
Sedan åt jag en annan bulle också..Samtidigt som jag la mig i sängen för att titta på ett DH-avsnitt..=P
Gick i duschen och sen satte jag mig här!. ; )

Kommer förhoppningsvis somna lättare ikväll än vad jag gjorde igår..
Slutar "tidigt" imorgon, redan vid klockan två..
Efter skolan så drar jag till mammsis jobb o sitter vid "min" dator där, sedan så ska mamma till gymmet för att få "information" om årskortet osv, ska "stötta" henne lite och så tränar vi efter.
Yes, vad jag tränar mycket nu för tiden..Men äsch det är ju superhärligt ju!...Älskar det!  =))


Har inte så mycket mer ätt berätta... Inget "sensationellt" som har hänt i mitt liv idag inte...

Men vi hörs imon, ha en fortsatt trevlig tisdagskväll!  

               KramKram


 


Kommentarer
Postat av: tilda

härlig bild! (:

2008-01-08 @ 22:39:14
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: sofie

har frågestund på bloggen nu, passa på att ställa massa frågor:D

2008-01-08 @ 22:51:37
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Minna

6veckor fixar man :D

2008-01-09 @ 15:04:23
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: L I S A

Ja, de läser min blogg :)
Vet inte hur alla utländska läsare hittar mig, men det är ju hur kul som helst!
Kram!

2008-01-09 @ 15:49:33
URL: http://lisaplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se