Tisdag 15/1

Heej.
Varken hinner elle orkar skriva så mycket nu.. Har ju för faan So-prov imorgon, känns sådär!...=/
Men en snabb "sammanfattning" av dagen ska vi nog ändå hinna med...;)

Klockan stod på 10 över 7, skruvar ner ljudet på klockradion och somnar om, vaknar klockan 8...
Byter om, sminkar mig, sjunger & dansar, käkar äcklig havregrynsgröt med extra fibrer, kändes som att tugga på popcornskal ungefär...;s Men nyttigt skulle det tydligen va...Åkte in med mammsen klockan 9, var inne vid skolan ca kvart över.. Sedan Franska, ,  matte ( inte utsläng idag tack vare min kära iPod....xp) mat-soppa, so- sista inför provet- en dag innan- möög, fysik- labbskit som gjorde att jag kände mig korkad och så sist men inte minst Engelska med världens underbaraste lärare fröken "B/S.."  Slutade fem i halv 4.
Tog bussen till gymmet med Memmso- mammsen kom dit o vid halv 5 vare "Body Balance" som gällde.

Sköööönt!... 
Jag & Emma drack varm choklad och fick mackor som mammasen gjort åt oss! Snällmamma..=) 
Sedan lite "shopping" på Kapphal där allt typ var gratis åh så hem, släppte av Emma vid skolan där hon hade cykeln...
Väl hemma plugg,plugg,plugg, soppaätande hos mormor-världens godaste!..
Lite högläsning ur Religionsboken för mormor & mor- stackarna.. ^_^

Sedan hem, pluggpluggplugg- liggandes på golvet eller sittandes på min älskade pilatesboll- oh yes jag har minsann provat alla "pluggställningar/ställen" i världen, nästan!...
Har faktiskt inte provat att stå på huvudet men det får nog bli nästa gång då...

För nu så ska jag lägga mig på golvet igen för att pluggpluggplugga & käka en morot..
 Bääääh jag är dödens!..=/ Jag vill inte ha prov imorgon- men inte får jag bestämma över Mitt liv heller, nejnej..
Har missat alla Braaa tv:program ikväll också, tack, tack skolan.....Tack för att ni styr mitt liv, Tack!...

              Puss&Godkväll


P.s- jag står inte ut med seriösa människor, är det något fel på mig!?..Ô.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se