Tisdag- Gossip Girl.

Hejsan.
Hoppas eran dag har varit fin min dag har varit riktigt bra faktiskt. Provet gick bra också!.
Var glad och pigg hela dan. Slutade fem över halv 4 så det  kanske  är lite imponerande?..; )

Tog bussen in till stan och gick på ett Body-Balance pass vid halv fem. Skönt!.
Åkte till Maxi och köpte lite energi innan träning / efterträning bars m.m. efteråt. Dyrt men  ganska så gott,.

Ingen läxa läxa eller något annat ansträngande kvar den här veckan direkt-
Slutar vid halv ett imon och på torsdag är det studiedag o fredag så slutar jag ju också halv 1 som vanligt.
Härligt!..=)

Imon så ska jag och Hilda ha lite "filmkväll" och sova över- mysigt värre. =)
Åh på torsdag blir det stan med Hilda & Sara.

Ikväll så är det ju premiär för den nya serien Gossip Girl klockan åtta på 5:an, missa inte det för guds skull!..
Jag är sjuukt förväntansfull, har bara hört positiva saker om serien plus att det ju också är samma regissör som skapade OC som  har skapat denna serie..
ju tänka mig att serierna kommer vara lite snarlika och  folk säger att om man gillade OC så kommer man gilla den här serien och som ni kanske vet så är/var jag ett stoort OC-fan.
Åh så har jag läst den första Gossip-girl boken också- grymt bra!..

detta ska bli kuul.. =)

                               image237
     "Lite fult att alla har sin oc- "look-alike" bara =P "

Klockan nio så är det ju också dags för ett nytt avsnitt "I huvudet på Gynning" Tycker att Gynning är asgo!..

Nu så ska jag duka bordet sedan ska vi käka lite pannkakor- länge sedan!..
  

     Ha en skön kväll. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha så sant ;P;P

2008-01-29 @ 20:43:40
URL: http://earlywinter.blogg.se
Postat av: Matilda

Gossip girl verkar så bra efter första avsnittet! :D

2008-01-29 @ 21:22:28
URL: http://matildafrisk.blogg.se
Postat av: johanna

Älskade OC, Gossip girl värkar skitbra också =)

2008-01-30 @ 22:19:11
URL: http://johannadinfurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se