Torsdag 24/1.

- Kom på det nu, när jag skrev dagens datum..
Att det faktiskt är Exakt 1månad sen julafton ( känns som att det var mycket längre sedan!..Eller hur!?..)

Åh så fyller mitt lilla kusinbarn Alva 1 år idag också.. Åh Mischa Barton fyller 22 år om någon ville veta!.. haha..;)

Jaja, hoppas ni har haft en bra dag!.. Min har varit som en enda berg&dalbana, skulle jag nog vilja säga...

Rörig, kort,rolig men samtidigt omtumlande och speciell, låter som att jag beskriver en film men näe,detta var en beskrivning av dagen...Torsdag- trötttorsda´n, är alltid trött på torsdagar.. 

Idrotten tog ju priset som vanligt.. Jag och min klumpighet alltså- herregud- jag är så sjuukt klumpig..
Gör bort mig , heela tiden!..
Hoppade långhopprep som uppvärmning.. 
Första gången jag skulle "hoppa in", tänkte ääh det här ska väl gå bra- skulle hoppa två gånger, klarar en gång galant, men slänger mig av någon konstig anledning på marken eftersom jag känner att jag kommer missa den andra, lägger mig ner och på något sjukt märkligt sätt så lyckas jag hoppa över repet, Liggandes!

Alltså fråga mig inte hur det gick till, men alla i min "grupp" fick sig ett gott skratt iallafall och själv blev jag smått imponerad och chockad, låg kvar på golvet och garvade ett tag, förundrad över vad jag just åsdakommit!.. ;P

Ja ser man på, ibland överträffar man sig själv minsann!.. ^^,

Sämre gick det på volleybollensköt bollar hit och dit, på folk, rakt upp i luften,mellan folks ben, i slutet så satsade jag då helhjärtat *host* och slängde mig efter bollen vilket resulterade i ett blödande knä!..
J, min lärare kom och knackade på i omklädningsrummet med en hand framsträckt med ett plåster i efteråt, hah..;)

Sedan var det franska hade, "redovisning" inför klassen med Hilda, åh glosförhör, gick helt okej..
Åh sen äntligen var skoldagen slut ( kvar över två..)   
Tog ju då skolbussen hem, precis som vanligt.. Men det blev en speciell restur hem- bussisen hade tydligen aldrig kört till Läckeby för han körde förbi alla infarter, fast folk skrek, han gjorde tvärnitar direkt efter men hann inte så han fortsatte ända till vår grannby Rockneby..
- hade varit lite kul om han fortsatt ännu längre alla bara  *SVÄNG IN HÄR!!..*
Åh jag ba * SCHHHH!!,NEJ, FORTSÄTT * haha, jag gillar avbrott i vardagen, små vardagsäventyr som jag gillar att kalla det!.. ; )

Som tur var släppte han av oss vid Läckebyaffen sedan iallafall.. 
Jag, Maja & Karin gick in o köpte lite godis, köpte en "Marabou-smarties"
Hade aldrig smakat den innan så, mycket god om du frågar mig!.=P

Gick hem, käka lite flingor och cyklade i värsta motvinden till min låg/mellanstadieskola.. Spelade piano. 
Lär mig ackord och så nu, jättebra inför musiklektionerna i skolan, vill ju ha MVGEEEEE ju..^^;

Sedan så cyklade jag hem till HildisPildis.
Vi spelade Sims ( förvånad, någon!?!..) , käkade mat och satt vid datorn ( internet/msn ).. ;P

Blev hämtad av snääälla pappsen, efter liite övertalelse, innan halv 9 någongång...

Nu så ska jag gå i duschen...

Ha en fortsatt najs kväll, vi hörs!.. ♥       =)

Kommentarer
Postat av: Karin

julafton känns som flera år sen ju haha

2008-01-24 @ 21:04:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: elli

haha jaaa det känns som om julafton va för typ ett halvår sen;)

2008-01-24 @ 21:08:03
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Olessia

julafton är så ute nu typ när man blir äldre :P iförsig firar jag utomlands

2008-01-24 @ 21:17:02
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julafton känns så långt borta (; ...

2008-01-24 @ 21:30:55
URL: http://ingram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se