Bilder från ditresan och dag 1

Okej, everybody- Here we go!
Börjar från början med bilder från själva ditresan och dag 1.


      "Jag på Kalmar flygplats"

  "Jaop, det står Chania på skärmen, vi står i kö till rätt incheckningsdisk"
(för dt finns ju såå många i Kalmar..;P)

    "Me påväg till the plan"

"Jag i planet. Ser ju helt galet trött ut...Men det var jag inte!.."

 "Äntligen framme på hotellet- första bilden togs i spegeln-
 Varning för fler oseriösa"spegelbilder" framöver!"

    

    "Utsikt från balkongen på fredagsmorgonen
(okej utsikten såg väl ungefär likadan ut alla dagar men aja...)'

     "Första kvällens outfit- ;)"
    

      "Höhö!  Sicken mupp."
  

   
"På kvällen gick vi över en mil
- ända till Agia Marina och hotellet vi bodde på förra året- Seagull
Kan ju säga att det var mycket om och men innan vi hittade dit- Allt ser ju likadant ut på Kreta (turistorterna)
Så vi var lite småstolta när vi väl kommit fram...=P"

  
"Tillbaka i Platanias så placerade vi oss på en restaurang för att äta en välförtjänt middag"
 
 

       
 My dear mother "posar" vid ingången till vårat kära hotell, Ariadne
-Åh här med låter jag henne säga:
-Tack för ikväll och Godnatt !


På Kreta är klockan tio nu och jag steg upp kvart över sju i morse efter cirka 4-5 h sömn, så börjar bli trött!...

Fortsätter med dag 2 och kaanske dag 3 imorgon! =)

                  Puss!♥

Kommentarer
Postat av: sara

hej gumman! hoppas att du har haft en dunderbra semester, vilkert det later som att du har haft:) Jsg hsr inte kunnat na dig pa ngt vis eftersom jag ar helt isolerad har pa oland. Min mobil har varit sparrad eftersom jag trodde att den blev stulen i barcelona och jag har inte haft ngn dator. men nu har jag lanatt en fran en hollandsk kille som bor i samma hus som jag, det ar dafor jag skriver med a och o istallet. Vi maste ses snart, jag hsr sa mycket att beratta om min resa och sa har jag en liten sak till dig med! Jag saknar dig som tusan! men nu funkar min mobil sa du kan na mig pa den igen! ska fosroka uppdatera bloggen nar jag far tag pa dator ! hors <3

2008-07-10 @ 21:09:27
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Ja, fruktansvärt poänglöst & hon blockar alla som skriver det åt henne ;<

2008-07-10 @ 22:01:46
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Lexie

härliga bilder :D

2008-07-10 @ 23:03:27
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Avis jag blir :) vill också utomlands :)

2008-07-10 @ 23:04:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jacob

Huu så söt du är.. =)

2008-07-12 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se