Hemma från Västkusten!

Heeeej!

Är som ni kanske förstår hemma i Kalmar/Bonnaland igen!
Ska käka nu och har för mycket överskottsenergi för att skriva
- men har så mycket att berätta och så mycket att visa.

Än så länge kan jag bara säga två saker.

1) Jag har försökt att mobilblogga- försökte och försökte och försökte tills ja gav upp. Förtretande.
2) Jag har haft det alldeles underbart och det känns som att har varit borta i minst 2 veckor!

Oj, de där blev kanske tre saker? Men strunt samma!
Nu så ska jag gå ut i uterummet och ge familjen ännu mer skav i öronen (stackars människor!..^^,)


Vi hörs senare- då ska ni få fullständig info om min härliga västkust-trip och en massa härliga bilder!

            
Puss sweethearts- Har saknat er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se