Hemma!

Nämen Hallååå där!!

Guess what, Jag är hemma igen!...=)

Känns så knasigt, så tyst, så kallt ( är jäkligt glad att solen skiner iaf!), så tomt, så annorlunda.
Det känns som att jag har varit borta i ett år och det känns t.o.m. ovant att skriva på datorn.
Gaalet!
Tiden står liksom stilla när man är bortrest
-
man vänjer sig så fort och glömmer nästan bort att man har ett liv där hemma...

Underbart med en semester från verkligheten ibland också!...

Skulle kunna berätta mycket om resan, dag för dag med endast ord- men vem fan skulle orka läsa det?!
Nej, eftersom jag har tagit hela 1090 bilder så ska ni nog få en ordentlig inblick i min resa ändå.
Mindre ord, mer bilder- blir bra va!? =P

Näe, shit måste börja "bo in mig" här igen, satte mig ju här med nästan en gång (förvånande!..)

Haha, usch. Känner mig lite konstig. Omställningar hit och dit.
Men jag är glad. Känns ganska så skönt att vara hemma ändå.

Jag är också GRYMT nöjd med resan- så jäkla underbar!
(Way bättre än förra året t.o.m.)

Åh imon så kommer Sis´ och co. hit, roligt! =)

Ska börja packa upp lite smått, men först så ska jag lägga över alla bilder!!...
Lägger in en massa senare, ser fram emot att få visa mina "verk" ;P

 Hörs senare!

PussPussPuss


Kommentarer
Postat av: hilda

perfekt timing ju!:D jag kommer hem imån :D<3

2008-07-10 @ 17:36:03
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

ska bli kul att se lite bilder:)

2008-07-10 @ 20:49:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se