Hot,hotter,hottest

Vilken häärlig dag! Äntligen är sommaren och Värmen här.
En  mysig dag på stranden och varma sommarkvällar gör en glad,gladare gladast.
Galet att lite sol och värme kan göra allt lite,lite lättare och alla problem känns plötsligt mindre och mindre väsentliga.
Underbart att det funkar så!

Dagen har då tillbringats på Öland med familjen.Hur skönt som helst.
Nu så har jag precis sminkat en vacker syster som ska återförenas med sin gamla gymnasieklass ikväll...

Snart så ska vi käka och sedan ska jag hoppa in i duschen.
Kvällen får bli lugn, kanske får den innehålla en promenix om allt går fint.
Tänker passa på att njuta av bonnalandet och mitt rum.

För imorgon så reser jag här i från igen (Uj vad jag far runt i vårt avlånga land!..)
Stockholm blir nästa destinition och Stockholms vackra skärdgård likaså.
Mums!

För att hinna visa bilder från en resa innan jag börjar på en annan så ska jag ladda upp bilder från
Västkusten
mest hela kvällen. Bäst att starta redan nu!..




Day two- måndag.

       
"Åkte till Hunnebostrand och parkerade vid Hunnebostrands vandrarhem som vi bodde på för 4 år sedan.."

         
        "Klättrade upp längs en låång "vandringsled" upp på ett berg kallat Klyftan."
      
  
  
              " Jag & Hilda- äntligen uppe!...^^"

   
                    
"Utsikt"

        
                     "Hunnebostrand"

              
                   "Fika i hamnen..."

                

               
  "VARNING för snygga servitriser- höhö
(Borde sitta på restaurangen som min kära vän Sara jobbar på i sommar!....;)

            

           
                      "Ett besök i fiskaffären är ett måste på da Västkust!"
 
           

         
                 "Köp av räkor likaså!...Mums..."

           
                     "Där inne fanns också fina flaskor med saft..."

(På kvällen åt vi självklart räkor "hemma" i stugan och mös runt...-Inga bilder tagna..)

Detta blev ett låångt inlägg så därför så fortsätter jag med nästa dag i ett nytt inlägg- jaop!..=)

Puss so long!

Kommentarer
Postat av: Janna

ha en bra dag :) fina bilder, himla somriga :)

2008-07-26 @ 19:41:06
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: härligt :)

2008-07-26 @ 19:59:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Janna

tack desamma :) men lova mig att din blir bäst!

:]

2008-07-26 @ 21:02:24
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin utsikt

2008-07-26 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se