Still in Grundsund.

Ännu en gång ska jag föra er tillbaka till den vackra ön Grundsund på Västkusten...

Jag börjar där jag slutade....

              
               "Efter vi käkat på "Tång och Smultron" så gick vi vidare mot en strand..."
                
     "På vägen så bestämde vi oss för att klättra upp för ett berg-"Paparazzifoto!..."
              
                 "Med fel skor blev det en kämpig vandring"
-Hoppas att utsiken verkligen är breathtaking nu, så att det är värt det sa jag gång på gång....

             
                       "Jag kunde snart där efter konstatera att det var värt det!..."
              


                                   "Hildas lillasyster E, Jag och Hilda."

            
                              "And then we went down to the beach..."

  
            "Det var ganska så fint där nere också- om man säger som så..."

                      
                           "Hilda my babe, i förgrunden- som alltid- hon passar in så fint.."
         
                                    "Du är söt och fin och bättre än bra!"
                    
"Min älskade,älskade ring- Den kvällen kunde jag knappt somna för att jag trodde att jag glömt min älskade ring på stranden, drömde till och med hemska drömmar som alla handlade om min fina ring, som var borta.
Borta for ever.
Det första jag möts av när jag går in i huset nästa morgon är såklart- min älskade,fina ring.
Jag suckade lättat- i smyg....!"

              
                              "Heey mama- I´m hot and I know it!." ^-^ Haha- U G  G L A!

Efter ett kallt bad där jag blev jagad av en krabba som kom gående rakt emot min stortå
(Ni har väl sett filmer?! Krabbor bits Alltid i stortår!...;) och lite mer chilledill i solskenet på den fajna stranden drog vi och köpte glass sedan tog vi bilfärjan över till fast land och sedan åkte vi hem-på vägen hem stannade vi för att jag och Hilda ville ha jordgubbar till kvällen...35 spänn fattigare.

Wroooooom- Ni blir nu förflyttade till en brygga på Sjöbacken en fin kväll, vår sista kväll...

                
 "Vad kan vara mer sommar än att sitta på en brygga och äta jordgubbar?!"

   


Kommentarer
Postat av: hilda

svar: stackars dig som fick umgås med en sån förjävlig frilla på mig ;) haha saknar dig!<3

2008-07-29 @ 11:13:43
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Thowelina

Gud, så mysiga och fina bilder!

2008-07-29 @ 13:21:06
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: letitgo

sv: Åh tack fina fina du!

Jättehärliga bilder. Hoppas du får en fin kväll,

kramkram!

2008-07-29 @ 21:41:12
URL: http://letitgo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se