2 days left...

Mm, två dagar tillsammans med klassen. Eller 1 och en halv kanske man borde kalla det?!
Det känns sorligt och spännande på samma gång....Påväg mot nya äventyr,la la la...

En ganska så rolig,meningslös men framför allt speciell dag har snart passerat.
På förmiddagen var det klasskamp.Eller poängjakt med ett annat ord.
Jag,Emma och Eling knackade på hos nyvakna människor, våldgästade djurängsdagiset m.m.
Allt för att få tag på alla de ting som stod på en lista
(allt ifrån stövlar i storlek 48 & 23, studentmössa, my little pony, nappflaska, plastgiraff osv..)
Vi la ner vår kropp och själ på detta (ungefär..) och gjorde verkligen så gott vi kunde.

Dock fick vi inte ihop allt.
De andra i klassen hade andra sorters uppgifter som jag inte är så insatt i då da.
Allt för att samla poäng. Vår klass kom näst sist! (y) ;P

Käkade vår sista måltid i Funkabos matsal idag också, a bit sad...Fick iaf pannkakor och glass..

Sedan så fick jag låna A:s cykel för att ännu en gång våldgästa dagiset och lämna tillbaka de vi lånat.
Men tjena x) Aja, cyklade sedan till Gröndal där 9:orna spelade den tradionella fotbollsmatchen mot lärarna.
Lärarna vann som alltid... Jäjä.

Slutade vid halv två. Sedan jag kom hem har jag bara legat i sängen och gjort lika- nada.
Laptopen i famnen, tv:n på i bakgrunden. Dä ä livet dä!...;-)

Imorgon så ska hela klassen vara hos våran handledare.
Haha, rejält modigt att bjuda in trettio 16-åringar till sitt hus!..
Hon och vår andra hl ska bjuda på tårta iaf, så de kan nog bli trevligt!..^^,

Aja, nu kom mammsen hem precis, ska la börja med maten- är sviinhungrig.
3 pannkakor klarar man sig inte på en hel dag va?!...

Hoppas att dagen förblir bra! Kram&Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se