6 månader till jul...

Hej! Tidag den 24:e juni
- betyder att det är ett halvår sedan det var julafton,alltså 6 månader kvar tills det är jul igen.
Galet!..=P

Ännu en grå, blåsig,småregnig dag.
Läste gårdagens Expressen till frukosten innan och enligt SMHI så är sommaren tillbaka, snart! 
Redan nästa vecka om väderfolkets beräkningar är korrekta. 
Så håll ut people! Den som väntar på något gott...

                   
                           
"lundlund.com"

Snart så ska jag upp till mormor och hjälpa henne med lite grejer.
Efter det så ska jag hem och käka lite lunch innan jag drar in till stan för att träna- "Body Balance"
En  härlig höjdpukt i veckan!

Igår så sprang jag en halv mil på gymmet. Är faktiskt lite shaky i benen idag. Känns skönt!..;)

Näe, nu så måste jag rycka upp mig,nu ringer telefonen också!...

Ha en fin dag!

 *Smack*♥


Kommentarer
Postat av: Stina

jag tycker tiden går sjukt snabbt nu :s hehe

2008-06-24 @ 13:58:44
URL: http://stinahult.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se