Another sunday without sun...

Hola!

Hade tänkt skriva några rader igårkväll men så fastnade jag hör och häpna, bland mina inlägg skriva i augusti förra året.
Mycket underhållande, faktiskt!..

Gårdagen innehöll iallafall fika vid vattnet, Uppfriskande bad och besök bland de fina kåkarna på Revsudden.
-tog även en svängom med Mr. Theodor på dansbanan, till ett riktigt dansband. Hah.
Det var en mysig dag!...
                

Idag åker Sis´ och co. hem efter nio dagar hos oss.
Men som tur är så åker jag upp och hälsar på hos dom i Sthlm, snart.
Hoppas verkligen att vädret blir bättre till dess
-ett besök i Sthlms Underbara skärgård ska också hinnas med då är det tänkt!...

I nuläget så smattrar det på uterumstaket  här ovanför mig, inget ovanligt...
Snart (läs om en halvtimme eller så, när T. har vaknat o käkat lunch..) så drar vi till farmor & farfar i Mönsterås.
Träffar dom mycket sällan så ja, de ska la bli trevligt!...

Nu så ska jag hjälpa mamma att lyfa in Theodor som ligger ute i regnet o sover!..( i en vagn!..)

Så!... Hah, min lilla bebis.
Har fått ett nytt smeknamn av plutt också- "Nanna", Gullibulli!...;))

 
"Haha, kolla på Theo- Tha sandlådemaster... Om 3 veckor är sandlådan din igen
-under tiden ska jag sitta där varje dag o bygga sandkakor så det står härliga till!...;PP "



Näe, nu så ska ja dra i duschen o fräscha upp mig litta!...

Vi höres, då kanske i Mitt rum, ja det är den enda fördelen med att dom ska åka hem
- Jag får mitt kära rum tillbaka.

XOXO- Josefine, Josse,Jurran och numera även- Nanna xD

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Hej!!



Jag tror ABSOLUT att den är sevärd utan att sett serien, helt klart!!!! Ring och boka :)



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-06-22 @ 21:46:43
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se