Dear summer,please stay!

Hallo amigos!  =)

Hoppas att läget är fint? Med mig är det finemang. Har avnjutit ännu en dag på Öland i solsken och salt vatten.
Lite shopping på det och läget kan inte bli mycket bättre!...

Börjar bli en pepparkaka light, snart! Känns fräscht!...

Idag åkte pappa iväg till fjälls på fiskesemester så jag och mamma kmr att ha huset för oss själv i en vecka nära inpå.
Tjejfest hela veckan, Yey!...

Bara en rolig vecka i skolan framför en, ska bara bli kul att njuta av den sista tiden tillsammans med klassen.
5 dagar kvar till skolavslutning och sommarlov. Känns ganska så soft måste jag medge.
Älskade sis´ och co. kommer då också för att stanna i en vecka- över midsommar o allt. Mysigt! =)
 
Hoppas att vädret håller i sig, åtminstone fram till skolavslutningsdagen!..

Tänkte fota mina fräscha sommartoppar som inpulsshoppades på H&M idag, tillsammans med en XL-ring i guld.
Nu kom visst mormor på besök också, ska vara lite social!...
 
På återseende babes! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

detsamma:)

2008-06-08 @ 18:31:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se