Lalalaa

Hallå,hallå.


Går fortfarande runt på små moln, har gjort hela kvällen- med Min nya kamera runt halsen förstås.
Har fotat på allt och lite till.
Åh, jag kan inte vänta tills imon då jag kan gå Ut i dagsljus och fota,fota,fota....

Men det är mycket att lära också...
Har blivit smått frustrerad några gånger, precis som man alltid blir när man ska lära sig nya grejer...

Hade tänkt kolla på "Smekmånaden" som gick på 3:an.
Men jag hade ingen ro att titta plus att jag har den filmen hemma...

Oh well. Ska inte sitta vid datorn mer...

Hade tänkt kolla på ett DH-avsnitt o käka lite candy
-
som mamma Precis hittade efter att ja "tjatat" halva kvällen om godis. Bättre sent än aldrig. Jag är sötsugen.
Körde core och benpress på gymmet innan.
Käkade tacos sen när vi kom hem.

Fin dag. Mycket fin. Idag fyller jag förresten 16 år och två månader!...

         Puss & Godnatt söta ni! ♥

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Hjälp mig gärna med min beslutsångest över en klänning som finns på min blogg. :)

2008-06-28 @ 12:49:35
URL: http://daaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se