Onsdag.

Heej!

Snart så har jag avklarat de sista pluggandet i grundskolan.
Shiet, vad jag kommer att känna mig stolt när allt är över.

Bara lite kludd på en bild och så öva några gånger inför redovisningen om Nelson Mandela sedan så är allt klart,done, finito,over!... Sommarlovet väntar- fy fan vad gutt!! =))))
Ingenting kommer att kunna beskriva min lättnad!...

Triangelturnering i Bergavik imorgon (ska spela brännboll...)
Sedan så ska jag och ett antal till tillbaka till skolan för att hålla i historiska redovisningar...
Åh sedan hem en supersnabbis för att sedan dra in till Bergavik igeen- klassfest,eller vad man nu ska kalla de.
Ska grilla och bada med klassen iallafall, kan nog bli mys!...=)

Ska åka moppe till skolan imon också, hänkar med Sara. Härligt!
Tog stelkrampssprutan idag, är helt öm och konstig i hela överarmen- scary...
Äsch. De va la inget. Lekte lite "psykolog"åt vissa räddharar i väntrummet t.o.m...;)

Nu så måste jag tyvärr gå över till Mandela/min kluddriga genusbild igen.

   See ya, don´t wanna be ya!..xP  Ha en fortsatt finfinfinfin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se