Pathetic Swedish people.

Guud! Jag stör mig egentligen inte på mycket men vad jag stör mig på att alla Svennebor som så fort Sverige ska spela en match förvandlas till värsta fotbollsfanatikerna. Bara: Yää, shit vad jag Älskar fotboll! Heja Sverige!! Weeei!!....
Det känns så genomskinligt och patetiskt.
Well.
Okej kalla mig dum och tråkig, men jag tycker ta mig tusan inte att det är så jäkla imponerande eller fantastiskt att se på ett gäng svettiga killar som jagar en liten boll- på tv.  Fotboll är kul att spela men Inte att titta på.

Det är bara min lilla åsikt, klart att det är roligt när det går bra för Sverige osv.
Men varför göra en sådan jävla stor sak av det?!
Jag stör mig på allt tjat från folk som inte bryr sig om fotboll egentligen utan bryr mest för att man Ska-
och för att "alla andra" glor.

Hoppas att fler gjorde som jag: Dissa matchen för "Gossip Girl" och "I huvudet på Gynning"- haha.
Mer underhållande om ni frågar mig, 100 gånger om!!...

Det var allt för ikväll. Nu så måste jag ta mig tusan ta av mig mina groteska hörlurar (Youtube för hela slanten.)
och ta mig till badrummet för att tvätta bort fejcet (kladdet) och borsta bissingarna.

Orkade inte duscha ikväll, så det får bli imonbitti..
Men *suck* det orkar jag inte tänka på nu, är för trött!...Orkar egentligen inte gå och lägga mig heller.
But I think I got to.

Sist av allt så Är jag Grymt trött på alla omogna, osäkra människor som inte vågar vara sig själv som man har runt sig hela tiden!...Sopp , slut på dagens klagande på patetiska människor.Ni får ursäkta om jag låter bitter.

I själva verket är jag happy och... trött!!

See ya! Puss & Godnatt sockret!



Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med dig fullt att fotboll är tråkigt att kolla på! men som sagt kul att spela;P

2008-06-11 @ 07:11:20
URL: http://saaaaaraa.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahah xD håller med dig om fotboll! hihi!

2008-06-11 @ 13:12:16
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se