Tiden står stilla...

Hej! Söndag,söndag, har de senaste veckorna/månaderna mest bestått av ångest inför ännu en skolvecka.
Men inte nu. Allt borde kännas så bra...

Vaknade klockan 8 av gämrande/gråt nere ifrån fotänden av sängen 
-"Vad nu?!"
var nog den första tanken som slog mig innan jag insåg att jag delat rum med en liten Theodor inatt.

Så det var bara att stiga upp, möttes av ett glatt ängelansikte från busbebisen som satt i sin säng.
Lyfte upp skrutten och gav honom välling, bytte blöja o hela bandolan. Hah, bäst att öva sig!..

Sedan låg vi och tittade på barnprogram, skönt att ha en rimlig anledning!..

Mamma kom och hämtade plutt när han blev otålig och jag somnade om och sov i cirkus 2 h med Nickelodon på med högsta volym i bakgrunden...xP

tr
  "haha, Theo åkte cykel för första gången igår- stort!...;) "

Nu så är Theo tillsammans med sina föräldrar på "bröllopsbrunch" inne i stan.
Själv har jag fastnat i sängen, vinden vinar, regnet hänger i luften och vännerna är bortresta.
Allt känns ganska så boring faktiskt....

Men äsch, nu så ska jag inte klaga. Det är ju nu man har tid att göra allt som man inte hinner göra annars.
Frågan är bara vad?!...

Saknar er redan...Det känns så tomt.

     ♥  xoxo.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Naw vad söt :)

2008-06-15 @ 19:12:01
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/
Postat av: hilda

saknar dig hun<3

2008-06-15 @ 20:33:50
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

Sorry för att jag gör reklam, Men jag har en tävling just nu på min blogg, kika in vetja! bluedreams.devote.se :)



KRAM!

2008-06-15 @ 21:14:52
URL: http://bluedreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se