Will you still love me tomorrow?

Heej!. Fy fasen vad jag är seg och lat. Borde skriva klart om Nelson Mandela någon jäfla gång.
Men det säger bara stopp, det känns som kroppen har stängt av alla "pluggtankegångar" vid det här laget....

To bad!...

Grymt skönt med lite "Body Balance" igen, ny ledare, bättre än ngnsin...
En banan senare drog vi till sjukhuset. Imorgon får kära mormor äntligen komma hem igen.
Gick och sjöng "I´m going home,to the place were I belong" på vår lilla promenix i nyinvigna "sinnenas park".
Drog till MAXI för andra gången idag (köpte fil,mjölk och bananer by myself,från firman o tebax på 12 min-deni!..)
Innan vi drog hem, var hemma 3 över åtta, missade i stort sätt bara "priviously of Gossip Girl"...

Ganska kort skoldag imorgon.
När jag kommer hem Måste jag verkligen ta tag i både Nelson och bilden.
Torsdag=deadline, alla betyg satta!..
Scary, men ändå, Vilken lättnad!...

GG & DH var lika bra som alltid. Dock missade jag halva DH då jag valde duschen framför det..
Ska se reprisen på söndag, det var ju trots allt säsongsavslutning!....

Näe, har inte mycket mer att säga om denna soliga ack så blåsiga tisdag.
Ska snaart gå och nana.

          Hoppas att ni har haft en fin dag!?

Puss&Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kollade på DH igår, shiet asså. :P

2008-06-04 @ 09:21:20
URL: http://frokenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se