080424 -Home- eller inte- men nästan!..

Halluu! =)

Jag befinner  mig inte i fjällen längre, skidsemestern 2008 är slut och det känns både bra och dåligt
-hade gärna stannat längre!
Sol,skidåkning, mys och trängsel i en liten,söt stuga tillsammans med folk jag håller nära hjärtat
-
det är min melodi det!

Kände mig inte alls sugen på att åka hem till vardagen igen- påsklovet o vännerna hemma i Kalmar- jovisst- men när det inte är skola så vill jag passa på att befinna mig på platser låångt ifrån skolans area- faktiskt..;-)

min semester är faktiskt inte riktigt slut ännu- befinner mig nämligen i Stockholm(Solna), i systers lägenhet
- känns nästan som hemma för mig men ändå inte-
Stannar här så länge jag känner för det- helgen ska jag nog dock spendera hemma- hemma i Kalmar.

Ååh, skulle kunna berätta så mycket men jag har varken energin till att skriva låånga, krångliga utlägg och ni skulle nog inte ha energin till att läsa så jag kan bara resumera resan såhär:
Underbart sätt att tillbringa påsken på, perfekt påsk nära inpå, massa mat, godis o onyttigheter, skratt,tårar ( snowboardens fel...haha!..), gos,lek,umgänge,skidåkning,sol.. The list goes on..
Ja jag behöver väl egentligen  inte säga så mycket mer än-
 P e r f e k t- Jag längtar redan till nästa år!...=)

Nu så ska jag ägna mig åt tv:n o soffan tillsammans med syster o hennes kära fästeman...;-)
Min Älskade systerson sussar nu sött- åh jag har bitmärken i kinden efter hans intensiva pussar...
Haha- kärlek♥- en sak insåg jag igår
- det finns faktiskt inget underbarare än småbarn- småbarn är dom bästa tröstarna i världen!...

 Btw- när vi kom hem här till lägenheten så möttes vi av ett fruktansvärt gämmer,skrik/gråt från någon av lägenheterna i närheten. Först så trodde vi att det kom från den gamla damen bredvid.
Fick nästan ont i magen, så hemskt lät det. Riktigt genomskärande o sorgset.
Efter lite om o men insåg vi att det förmodligen var hunden från lägenheten under som löpte..
Haha, hundjävle- "känner ni någon som har en hanhund så det blir tyst på byrackan?!"
 var min kommentar då liksom..xD

Aja, nu är det tyst iallafall...
Hoppas inte de var tanten för de kanske betyder att hon är död nu!?..;S

Äsch,Hoppas att ni också har haft en mysig påsk o att ni får en fortsatt trevlig kväll!
Kommer in med lite bilder från resan- imon!?..
             
                        Puss&Hej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se