Goodnight and Go...

Måste ju passa på att skriva Hej och Godnatt innan bloggen stängs ner, för de gör den väl inatt!?..
Jag vet inte riktigt men en sak som ska stängas nu- inom 5 minuter- det vet jag- min kära Laptop som jag fastat framför aalldeles för länge... Men är ju så himlans lycklig över att ha trådlöst igen..

Steg upp klockan halv 7- kvart i 7 i morse så är söömnig nu.

Precis nu i denna skrivande stund avgörs "Let´s dance"...*trumvirvel....*
YES! Tina & Tobias vann!! Int eför att jag har följt programmet direkt, men Tina hon är go, snygg och en värdig vinnare tycker jag allt. Jag gillar inte Tony så,  Congrat´z Tina! =P

Nu så ska jag snart nana!..
Får se hur det går att somna ikväll, i MIN säng, utan Theos godnattpuss och syrrans godnattkram'
- det kommer kännas tomt...

Men imon så ska jag förhoppningsvis träffa min älskade vän Sara som jag saknar såå mycket!!
H baby- är helt orolig, tänker på dig!! Glöm inte att jag finns här för dig i ALLA  lägen, jag lovar och svär! ♥

Godnatt!!.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se