Inte hemma,Hemma men nästan...

Nu så är jag nästan hemma, hemma i Kalmar iallafall.
Men är inte hemma,hemma än..(ni fattar!?..) =P
Har tagit mig till mammsis jobb än så länge..

Bussresan hem gick hur bra som helst.
Med eget säte, iPoden och en bok som sällskap gick tiden fortare än fort.
Lite godis o en hel del funderande hann jag med också.
Tro det eller ej- men jag tycker att det är skönt att resa- på egen hand.
Om inte bussen är helt fylld o stimmig vill säga..

Inte lika vemodigt att lämna sis´, chris´ & plutten i morsesom det brukar vara
-eftersom vi träffas igen om en fjuttig vecka!..
Theodors 1-årsdaaag, lalalaaa! -Juste, Måste köpa presenter!!..
En är fixad men måste ha fleer till min lilla prins
- Det är ju hans Första födelsedag i livet!..
Det ska firas med Pompa & Ståt i allra högsta grad!! =))

Om ca 5-10 minuter slutar mor min jobbet sitt o vi ska dra till IKEA en sväng.
Kanske inte låter så kul när jag var där i  flera timmar i förrgår tycker ni
- men jo, lättare och roligare att köpa saker tillsammans med mamma, till hemmet.
Åh IKEA i Kalmar är kanske aningen tryggare än det i Stockholm?!.. xD
( läs två inlägg ner!..)

Sedan så ska vi käka där också- tackar min stackars ekande mage för!..*kurr,kurr*

Btw så är det trådlösa bredbandet på min laptop är nu helt fixat- fick den idag, perfekt tajming tills ja kom hem o allt, visste ju säkert datateknikern om!?..;P

vi hörs senare, hemma, Hemma
- I Mitt kära,gamla rum,kanske i Min säng som jag faktiskt saknar,Hemma i kära Bonnaland!..

 Ha en fortsatt trevlig fredagseftermiddag
- gud ja, redan fredag, jag är helt dagvild numera..

                           Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se