Jag säger bara: Hahaha!

                                                      293517-328


Med risk för att låta "elak" men jag måste bara få säga det:
-hahaha så jääkla gutt att inte Carola gick vidare till final!!
Skrattade rått när jag fick se hennes "reaktion"- jag och mamma började spå om morgondagens rubriker med en gång " En chockad Carola tuppade av, fick akuthjälp av proffspsykolog" Eller kanske
" Carola lämnade arenan i chock, tog livet av sig inatt tillbringade natten i slagerblåsan på ishotellet! "
-
Haha, vem vet?!...
Skämt åsido så tycker jag att de var rätt åt den falska divan,hon kan behöva komma ner lite på jorden, inse att hennes tid är förbi!
Mer synd om Andreas, men whatever,han får skylla sig själv!...;)
Båda har gjort sitt i melodifestivalen, bra att svenska folket äntligen har insett det!..

Tror ju inte direkt att Nordman kommer vinna så det spelar ingen roll!..
Åh Sibel, åh Sibel....
Jag garvar ihjäl mig, hon är sådär omedvetet rolig,småkorkad och carmig..
Älskar hennes skånska åh virriga/barnsliga sätt att prata
"Jag gillar kissar ,*mjau*" eller
"jag ville också åka vovvarna!.." haha!.. 
Åh sjunga de kan hon ju, supervacker låt!..

Åh Luuks låt till Björn då,  blev nästan tårögd! ;)

Haha, jaa detta blev en liten sammanfattning av mina tankar angående Melodifestivalen 2008
- Andra chansen i Kiruna.
Hela landet är insatt-det är svårt att inte bli indragen i karusellen!..

Åh ingen kan säga att det Inte är underhållning!...För det är det på ett eller annat sätt!...;D


Nu så ska jag fortsätta att titta på filmen
"Hur du blir av med en kille på 10 dagar", har sett den fleera gånger förrut, bl.a på bio med Hilda!..
(2003...)
Men den är lika bra för det, supersöt & rolig film! 

                                                      image329

Ha det fint, vi hörs imon! =)


Puss & Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

så jäkla sjukt att carola inte gick vidare...

2008-03-09 @ 13:59:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se