Måndag den tredje mars tjugohundraåtta...

Så var det måndag igen ( eller ja, måndagen är snart slut )
Bara 10 fjuttiga veckor tills man slutar 9:an har Hilda räknat ut, hemskt, veckorna går ju såå fort!..=/

Min kära dator ville inte få kontakt med nätverket idag..
Den kände kanske av att jag hade massa läxor trodde mamma!?..
Sitter iallafall vid den gamla, lilla skruttdatorn i köket nu.
Long time no see, känns konstigt att sitta här igen!..


Efter den låånga skoldagen drog jag och Hilda in till stan.
Hilda köpte present till sin pappsi m.m. och sedan satte vi oss uppe på vårt kära fik Kullsenska.
Köpte morotsmacka med philadelfiaost o grejer och snålade till det med vatten.

image321
  "Jag och halva Hilda- haha, hittade ingen nyare bild på oss, åh de viktigaste är ju smilet!"

Träffade på Sosso & Therese, satte oss med dom.
Räknade en massa matte o snackade lite grann ( Eller kanske var det tvärt om?! ) *host*
Så jag och Hilda köpte fika senare för att få tillbaka energin efter det intensiva pluggandet..'Köpte världens godaste tigermuffin med nougatkräm i!..
Önskar att jag hade kameran med mig så jag kunde läska er!...;)
( Längtar till min födelsedag då jag förhoppningsvis kommer få en bättre kameramobil!..)

Vid halv 6 stack vi till gymmet o överraskade mamma som satt och svettades på en maskin.
Visade runt Hilda lite, tror hon är sugen på att börja ( Hoppas! =) åh sedan åkte vi hem med mammsi, Sossofia fick också åka med ut till bonnaland!..
Snälla sälluktande mammsi...;D

Näe, det var inte meningen att detta skulle bli ett långt inlägg.
Ville bara att ni skulle veta att jag överlevt ännu en dag i livet!..

Sovmorgon imon!..
Puss&Godnatt


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sälluktande??? Vad är det? Har du fått iväg några bilder än förresten?

2008-03-03 @ 23:27:37
URL: http://storalollipoppan.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-04 @ 07:45:03
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Karin

superfin bild:)

2008-03-04 @ 08:15:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: eemilie

ha en fortsatt bra dag! puss puss

2008-03-04 @ 16:24:53
URL: http://eemilies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se