Nine days away...

Tänka sig, nu har jag inte varit hemma på snart 9 dagar
-
sjukt vad fort tiden har gått- men ändå inte.
Är glad över att jag har hunnit med Såå mycket skoj och mys under lovet.
Helgen ska dock tillbringas hemma, hos mina fina nära o kära som bor där.
Åh så kommer jag nog att umgås lite med min laptop som förhoppningsvis kommer vara fixad imon, trådlöst igen!
Massa fina bilder ska jag dela med mig av också- det ser vi fram emot, huh!?.. =P

En annnan sak "vi" ser fram emot är Theodors 1-års kalas- den 7:e April.
Så ni kanske förstår vad det betyder?! Att jag åker hit igen om lite mer än en vecka! Så borde de va jämt!..
Kommer väl kännas tomt nu utan sis och co. när man har umgåtts intensivt i över en vecka.
Då kommer det kännas skönt att veta att vi träffas så snart igen!!.=)

Så- imon klockan 9 på morgonen börjar min resa hem- by bus.
Snälla svåger ska skjutsa in mig eftersom Madde ska jobba (!) första fredagen, sen ska hon jobba fleera fredagar framöver- Jag önskar dig välkommen ut i jobbarvärlden igen och Lycka till! =P

Denna soliga dag här i storstan har mest tillbringats i Hammarby Sjöstad. Vackert värre!
Hos Maddes kompis Nina och hennes månadersgamla son Oliver.
Käkade  god tomatsoppa till lunch o senare gick vi en hyfsat lång promenix till Sickla Köpcentrum.
Fruktsallad fick vi i oss innan klockan började närma sig 4 då vi drog oss hemmåt till Solna.
Släppte i stort sätt bara av Theodor sedan tog vi, jag och sis svängen till Solna Centrum.
Jag var väl inte direkt på något shoppinghumör, inte ute efter något heller.
Men fick ändå med mig ett läppstift, örhängen och ett rosettarmband i silver.
Lite smått o gott- onödigt men fint.

Denna kväll har vi smaskat på kycklingtacos, så kallat Fajitas. Mumsssss!
Måste lägga oss tidig(are)-t ikväll eftersom vi ska upp tidigt imon!...

Nu så ska jag umgås med sis!

 Hoppas att ni har haft en fin dag,precis som jag!♥
  
             Puss&Hej! 
Nästa gång vi hörs skriver jag nog på min kära laptop igen!..=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se